مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

کامیون بنز ۲۶۲۴ کمپرسی در طرح پیش فروش اسفندماه

کامیون بنز 2624 کمپرسی در طرح پیش فروش اسفندماه شرکت ایران خودرو دیزل در نظر دارد پیش فروش کلاس جدید کامیون های 2624 بنز (واگن هود) را عمدتاً از اسفند 1401 آغاز کند. قرار بر این است که این طرح از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه به تاریخ سوم اسفند ماه 1401 فعال شود. 

کامیون بنز ۲۶۲۴ کمپرسی در طرح پیش فروش اسفندماه

شرکت ایران خودرو دیزل در نظر دارد پیش فروش کلاس جدید کامیون های ۲۶۲۴ بنز (واگن هود) را عمدتاً از اسفند ۱۴۰۱ آغاز کند. قرار بر این است که این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه به تاریخ سوم اسفند ماه ۱۴۰۱ فعال شود.
کامیون بنز 2624 کمپرسی در طرح پیش فروش اسفندماه  شرکت ایران خودرو دیزل در نظر دارد پیش فروش کلاس جدید کامیون های 2624 بنز (واگن هود) را عمدتاً از اسفند 1401 آغاز کند. قرار بر این است که این طرح از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه به تاریخ سوم اسفند ماه 1401 فعال شود. 
مابقی قیمت خودرو درج شده در پیش فاکتور و در زمان تحویل در زمان دعوتنامه به متقاضی اعلام می شود و متقاضی این فرصت را خواهد داشت تا قیمت باقیمانده خودرو را در مدت اعتبار نهایی کند.

ثبت نام از طریق سایت شرکت و صرفاً به صورت اینترنتی می باشد و لازم است پرداخت اولیه نقدی به کارت بانکی دارنده قرارداد و تکمیل وجه از حساب صاحب قرارداد انجام شود.
خودرو خبر امروز: از ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۱ عرضه مجدد خودروها شروع شده است…
در غیر این صورت ثبت نام فاقد اعتبار بوده و طبق قوانین شرکت پیش پرداخت به حساب سپرده گذار عودت داده می شود. برای هر نوع مدل خودرو هر فرد می تواند با یک کد ملی ثبت نام کند و افرادی مجاز به ثبت نام هستند که در یک سال گذشته، از تاریخ ۲ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا به اکنون هیچ کدام از مدل کامیون ها را از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری نکرده باشد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  پیش فروش خودروی سایپا با قیمت کارخانه

مطالب مرتبط

آغاز پیش فروش سایپا با دو طرح یکساله یا مشارکت در تولید

سجاد ناجی

نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ میزبان خودروی سهند شد!

mortazavi

طرح جدید فروش محصولات سایپا ویژه ولادت حضرت علی

سجاد ناجی

نظر دهید.