مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

کامیون بنز ۱۹۲۴کمپرسی در طرح پیش فروش ماه اسفند ۱۴۰۱

کامیون بنز 1924کمپرسی در طرح پیش فروش ماه اسفند 1401 ایران خودرو دیزل با طرح پیش فروش مرحله جدید کامیون بنز یا همان واگن هود در مدل 1924 کمپرسی ویژه اسفندماه 1401 را اعلام کرد و رسما این طرح شروع شده است. زمان این طرح نیز مانند کامیون بنز مدل 2624 کمپرسی از روز چهارشنبه به تاریخ 3 اسفندماه 1401 ساعت 10 صبح شروع خواهد شد. 

کامیون بنز ۱۹۲۴کمپرسی در طرح پیش فروش ماه اسفند ۱۴۰۱

ایران خودرو دیزل با طرح پیش فروش مرحله جدید کامیون بنز یا همان واگن هود در مدل ۱۹۲۴ کمپرسی ویژه اسفندماه ۱۴۰۱ را اعلام کرد و رسما این طرح شروع شده است. زمان این طرح نیز مانند کامیون بنز مدل ۲۶۲۴ کمپرسی از روز چهارشنبه به تاریخ ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح شروع خواهد شد.

کامیون بنز 1924کمپرسی در طرح پیش فروش ماه اسفند 1401  ایران خودرو دیزل با طرح پیش فروش مرحله جدید کامیون بنز یا همان واگن هود در مدل 1924 کمپرسی ویژه اسفندماه 1401 را اعلام کرد و رسما این طرح شروع شده است. زمان این طرح نیز مانند کامیون بنز مدل 2624 کمپرسی از روز چهارشنبه به تاریخ 3 اسفندماه 1401 ساعت 10 صبح شروع خواهد شد. 

پیش پرداخت به صورت علی الحساب انجام می شود و در زمان تحویل، مابقی قیمت خودرو در طی دعوتنامه محاسبه و به متقاضی اعلام می شود و متقاضی در طول مدت اعتبار این فرصت را خواهد داشت تا مابقی قیمت خودرو را تکمیل کند.
ثبت نام فقط در سایت شرکت و به صورت اینترنتی انجام می شود و لازم است اولین پیش پرداخت نقدی از کارت بانکی دارنده قرارداد و همچنین تکمیل پرداخت از حساب صاحب قرارداد انجام شود. در غیر این صورت ثبت نام باطل تلقی و طبق قوانین شرکت پیش پرداخت به حساب سپرده گذار عودت داده می شود.
همانطور که بارها ذکر شده است، هر فرد تنها با یک کد ملی می تواند برای ثبت نام اقدام کند و افرادی نیز مجاز به ثبت نام هستند که در یک سال گذشته برای هیچ کدام از کامیون های شرکت ایران خودرو دیزل اقدام نکرده باشند.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  ادامه وعده های مجلس برای فروکش کردن قیمت خودرو

مطالب مرتبط

قیمت روز خودروهای سایپا و ایران خودرو ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

دوباره قیمت گذاری خودرو تغییر میکند!

mortazavi

اعلام قیمت کامیون های ایسوزو ۶ و ۸ تن بهمن ۹۹

mortazavi

نظر دهید.