مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

چرا ساینا در چندماه اینقدر افزایش قیمت خورده است! آپشن های خاصی برای آن نصب شده است!؟

چرا ساینا در چندماه اینقدر افزایش قیمت خورده است! آپشن های خاصی برای آن نصب شده است!؟ شرکت خودروسازی سایپا، روز گذشته، در هشتم آبان لیست قیمت ۱۴ محصول خودرویی خود را اعلام کرد. با بررسی سوابق افزایش قیمت‌های کارخانه برای این خودروها، آشکار می‌شود که قیمت برخی از آن‌ها از مردادماه امسال تاکنون، به طور میانگین هر ماه دو تا سه بار افزایش یافته است.

چرا ساینا در چندماه اینقدر افزایش قیمت خورده است! آپشن های خاصی برای آن نصب شده است!؟

شرکت خودروسازی سایپا، روز گذشته، در هشتم آبان لیست قیمت ۱۴ محصول خودرویی خود را اعلام کرد. با بررسی سوابق افزایش قیمت‌های کارخانه برای این خودروها، آشکار می‌شود که قیمت برخی از آن‌ها از مردادماه امسال تاکنون، به طور میانگین هر ماه دو تا سه بار افزایش یافته است.

به عنوان مثال: خودروی ساینا از آن دسته مدل هایی است که در لیست افزایش قیمت محصولات سایپا دیده می شود و این چندمین بار است که افزایش قیمت داشته است.

براساس لیست اعلام شده از سوی سایپا، ساینا اس با استانداردهای ۸۵ گانه نزدیک به ۲۷۹ میلیون تومان و تا زمانیکه به دست مشتری برسد و با مدنظر قرار دادن دیگر هزینه ها نیز به بیشتر از ۳۳۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت چانگان امروز 

در ماه مرداد نیز قیمت این مدل ۲۴۸ میلیون بوده است که در ۴ ماه و ۷ مرحله افزایش قیمت، به ۳۳۰ میلیون تومان رسیده و نزدیک به ۳۳  درصد و با قیمت ۸۵ میلیون افزایش در ۴ ماه ثبت شده است.

.

بر اساس لیست اعلامی، در مردادماه، قیمت ساینا اس ۲۴۸ میلیون تومان بود. این قیمت در ماه شهریور ۶ میلیون تومان، در مهرماه حدود ۴۷ میلیون تومان و در آبان ماه ۲۹ میلیون تومان افزایش یافته است. این میزان قیمت مربوط به نرخ کارخانه‌ای می‌باشد و در بازار، این خودرو با قیمتی بیشتر عرضه می‌شود.

در بازار موجود انواع مدل‌های ساینا عبارتند از:
  1. ساینا دنده‌ای EX
  2. ساینا S بنزینی دنده‌ای
  3. ساینا S اتوماتیک
  4. ساینا S دنده‌ای
  5. ساینا S گازسوز دنده‌ای
  6. ساینا S بنزینی دنده‌ای DA
مطالعه بیشتر  افزایش قیمت جک S5 GDI

هر یک از این مدل‌ها دارای قیمت متفاوتی می‌باشند.

شرکت سایپا تاکنون خودروهای مدل و تیپ SX و EX، ساینا S، ساینا پلاس (ساینا آپشنال) و ساینا G را با ترکیبات مختلف حروف انگلیسی به بازار عرضه کرده است. با این حال، تفاوت‌های چشمگیری بین این مدل‌ها وجود ندارد و افزایش قیمت‌ها اغلب به دلیل آپشن‌ها است.

چرا ساینا در چندماه اینقدر افزایش قیمت خورده است! آپشن های خاصی برای آن نصب شده است!؟  شرکت خودروسازی سایپا، روز گذشته، در هشتم آبان لیست قیمت ۱۴ محصول خودرویی خود را اعلام کرد. با بررسی سوابق افزایش قیمت‌های کارخانه برای این خودروها، آشکار می‌شود که قیمت برخی از آن‌ها از مردادماه امسال تاکنون، به طور میانگین هر ماه دو تا سه بار افزایش یافته است.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

هایما ۱۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت خورد….

mortazavi

طرح بهار تا بهار سایپا ویژه چک های برگشتی

سجاد ناجی

خروج خودروسازی کشور از انحصار با واردات

سجاد ناجی

نظر دهید.