مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

حضور مدل چانگان یونی-کی Uni-K در ایران

حضور مدل چانگان یونی-کی Uni-K در ایران بر اساس اطلاعات به دست آمده، محصولات جدید شرکت چینی چانگان و مدل چانگان یونی-کی Uni-K وارد بازار ایران شده

حضور مدل چانگان یونی-کی Uni-K در ایران

بر اساس اطلاعات به دست آمده، محصولات جدید شرکت چینی چانگان و مدل چانگان یونی-کی Uni-K وارد بازار ایران شده و به زودی در بورس به فروش می رسد. مدل یونی کی از چانگان را باید یکی از بهترین مدل های خودروسازی چین دانست که توسط گروه چانگان معرفی شده است. همانطور که در تصاویر مشخص است؛ طراحی متمایز دماغه متشکل از ساختار شش ضلعی گریل (جلو پنجره)، چراغ های LED باریک و خط لبخند ایجاد شده در اثر برداشتن روکش موتور را باید رویکرد آینده نگر چانگان در نظر گرفت.

رینگ‌های آلیاژی بزرگ ۲۱ اینچی و دستگیره‌های درب برقی از ویژگی‌های برجسته نمای جانبی هستند. ضمن اینکه رینگ های تریم پایه ۲۰ اینچی هستند.

این خودرو با توجه به این ارقام با ابعاد ۴۸۶۵ میلی متر طول، ۱۹۴۸ میلی متر عرض و ۱۷۰۰ میلی متر ارتفاع طراحی شده است. Uni-K کمی کوچکتر، باریکتر و بلندتر از کاین کوپه است. از قسمت عقب باید به سومین چراغ ترمز عمودی بالای سقف اشاره کرد که در نوع خود جالب و متفاوت است.

چانگان یونی کی در قسمت پیشرانه چطور است؟

خروج اگزوز این مدل به شکل ۴ تایی کروکی است که به شکل دوقلو در سمت دیفیوزر قرار گرفته است و  اما تنها گزینه ارائه شده برای این بخش، یک مدل ۲ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۲۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور است. این کیت به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل می شود که نیرو را به هر دو محور می فرستد. حداکثر سرعت برابر با ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است.
در شکل اولیه، این خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک نیست، اما Uni-K در بازار چین چنین گزینه ای را به مشتریان ارائه می دهد. باید دید خودروی مذکور با ورود به بازار ایران چگونه خواهد بود.

مطالعه بیشتر  آخرین تغییرات در مورد واردات خودرو
حضور مدل چانگان یونی-کی Uni-K در ایران بر اساس اطلاعات به دست آمده، محصولات جدید شرکت چینی چانگان و مدل چانگان یونی-کی Uni-K وارد بازار ایران شده
حضور مدل چانگان یونی-کی Uni-K در ایران محصولات جدید چینی مدل چانگان یونی-کی Uni-K

Uni-K چانگان را از نظر کابین بررسی کنیم…

از جمله ویژگی های کابین می توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دسترسی اختصاصی به ردیف عقب، استارت دکمه ای، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر و سیستم سرگرمی، باز و بسته شدن درب جعبه برقی بدون دخالت دست، کابین داخلی با نورپردازی ۶۴ رنگ اشاره کرد. ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان صوتی، بلوتوث، صندلی راننده با تنظیم برقی و حافظه، تکیه گاه جلو و عقب، شیشه های برقی در دو ردیف، اسکای روف برقی پانورامیک، شیشه برقی تاشو اتوماتیک، گرمایش، حافظه ، دنده عقب، سنسور آب ، برف پاک کن عقب و … اشاره کرد.

حواشی خودروسازان ایرانی: شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرده است که دیگر قرعه کشی محصولات را نخواهد داشت و تنها بورس کالا را در این زمینه می شناسد.

بخش ایمنی دارای کروز کنترل تطبیقی، ورود بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، فشارسنج تایرها، ABS، EBD، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، کمک صعود از تپه و نقاط کور راننده است. ، چراغ های جلو اتوماتیک، نور بالا و پایین اتوماتیک، ایزوفیکس، ایربگ های غیر از سمت ردیف عقب و غیره.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

فروش فوق‌العاده خودروسازان معطل مجوز افزایش قیمت

سجاد ناجی

خرید وانت نیسان زامیاد در طرح اقساطی بهمن ماه ۱۴۰۲

mortazavi

نصب دی لایت یک بهانه برای بالا رفتن قیمت خودرو

mortazavi

نظر دهید.