مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

پیکاپ فوتون اتوماتیک از فردا شروع جدید پیش فروش از ایران خودرو دیزل

پیکاپ فوتون اتوماتیک از فردا شروع جدید پیش فروش از ایران خودرو دیزل فردا دوشنبه، آغاز دور جدید پیش‌فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شده است. این اقدام با هدف ارائه تخفیف‌ها و شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید این مدل خودرو انجام می‌شود.

پیکاپ فوتون اتوماتیک از فردا شروع جدید پیش فروش از ایران خودرو دیزل

فردا دوشنبه، آغاز دور جدید پیش‌فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شده است. این اقدام با هدف ارائه تخفیف‌ها و شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید این مدل خودرو انجام می‌شود.

تأثیر اصلی این فعالیت، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این عمل می‌تواند منجر به ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، با ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان، در مواجهه با چالش‌های اقتصادی، به عنوان یک راهکار استراتژیک عمل می‌کند.

شروع پیش فروش این بخشنامه از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه می باشد. 

پیکاپ فوتون اتوماتیک از فردا شروع جدید پیش فروش از ایران خودرو دیزل  فردا دوشنبه، آغاز دور جدید پیش‌فروش پیکاپ فوتون اتوماتیک ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شده است. این اقدام با هدف ارائه تخفیف‌ها و شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید این مدل خودرو انجام می‌شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  اعلام برندگان قرعه کشی ایران خودرو

مطالب مرتبط

رونمایی از پیکاپ تاگا H توسط هولدینگ پادرا

سجاد ناجی

محدودیت ورود خودرو به کیش با توجه به افزایش سفر نوروزی

سجاد ناجی

کاهش تولید و فروش محصولات ایران خودرو

mortazavi

نظر دهید.