مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی خردادماه ۱۴۰۲

پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی خردادماه 1402 پیرو بخشنامه های شماره 4581 و 4583 پیش فروش تعدادی از محصولات ایران خودرو برای متقاضیان عادی وجوددارد که با اولویت تابستانه 1402 می توانند دریافت کنند و برای آن درسته از افرادی که اخیرا معرفی شده اند، براساس جدول زیر می توانند اقدامات لازم را انجام داد و برای مشتریانی که واجد شرایط ثبت نام هستند، پیامک ارسال خواهد شد. 

پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی خردادماه ۱۴۰۲

پیرو بخشنامه های شماره ۴۵۸۱ و ۴۵۸۳ پیش فروش تعدادی از محصولات ایران خودرو برای متقاضیان عادی وجوددارد که با اولویت تابستانه ۱۴۰۲ می توانند دریافت کنند و برای آن درسته از افرادی که اخیرا معرفی شده اند، براساس جدول زیر می توانند اقدامات لازم را انجام داد و برای مشتریانی که واجد شرایط ثبت نام هستند، پیامک ارسال خواهد شد.

اقدامات ثبت نام اولیه از ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲ تا ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ به مدت ۱۰ روز انجام خواهد شد که متقاضیان در ابتدا لازم است وجه موردنظر را در حساب خود واریز نمایند.

همچنین لازم به ذکر است که تمامی شرایط عمومی و اختصاصی تماما براساس شرایط اعلام شده در بخشنامه ۴۵۸۱ و ۴۵۸۳ است که هدف از ارسال بخشنامه اطلاع رسانی در جهت فراخوان تکمیلی اولویت های اعلام شده قبلی می باشد.

پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی خردادماه 1402  پیرو بخشنامه های شماره 4581 و 4583 پیش فروش تعدادی از محصولات ایران خودرو برای متقاضیان عادی وجوددارد که با اولویت تابستانه 1402 می توانند دریافت کنند و برای آن درسته از افرادی که اخیرا معرفی شده اند، براساس جدول زیر می توانند اقدامات لازم را انجام داد و برای مشتریانی که واجد شرایط ثبت نام هستند، پیامک ارسال خواهد شد. 

5/5 - (1 امتیاز)
مطالعه بیشتر  توضیح سایپا برای آتش سوزی شاهین

مطالب مرتبط

تصمیم برای واگذاری سهام تودلی ایران خودرو و سایپا

mortazavi

موتور XU پلاس امسال به تولید انبوه می‌رسد

سجاد ناجی

چشم بازار خودرو به دنبال شاهین ‌کراس سایپا

سجاد ناجی

نظر دهید.