مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

پیش فروش سایپا ویژه ماه آذر با شرایط ویژه

پیش فروش سایپا ویژه ماه آذر با شرایط ویژه گروه خودرویی سایپا طرح پیش فروش خودروی اطلس G  را همراه با قیمت اعلام کرده که موعد تحویل آن در سال 1403 خواهد بود.  بخشنامه مربوط به پیش‌فروش خودروی جدید اطلس G شرکت سایپا برای آذرماه ۱۴۰۲ منتشر شد. این اقدام در حوزه بازار خودرو، که معمولاً با ارائه تخفیف‌ها و شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خاص انجام می‌شود، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. تأثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این عمل می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع گردد. همچنین، این اقدام می‌تواند باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان گردد و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی، به عنوان یک راهکار استراتژیک برای صنعت خودروسازی عمل کند.

پیش فروش سایپا ویژه ماه آذر با شرایط ویژه

گروه خودرویی سایپا طرح پیش فروش خودروی اطلس G  را همراه با قیمت اعلام کرده که موعد تحویل آن در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

بخشنامه مربوط به پیش‌فروش خودروی جدید اطلس G شرکت سایپا برای آذرماه ۱۴۰۲ منتشر شد. این اقدام در حوزه بازار خودرو، که معمولاً با ارائه تخفیف‌ها و شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خاص انجام می‌شود، تأثیرات مهمی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. تأثیر اصلی پیش‌فروش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این عمل می‌تواند باعث ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید، و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع گردد. همچنین، این اقدام می‌تواند باعث ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان گردد و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی، به عنوان یک راهکار استراتژیک برای صنعت خودروسازی عمل کند.

پیش فروش شرکت سایپا “اطلس G”

با توجه به اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به اطلاع نمایندگی‌ها و افرادی که در طرح عادی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد ماه امسال ثبت نام کرده و در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ پیامک دریافت کرده‌اند، اعلام می‌شود که امکان واریز وجه مطابق جدول زمانبندی زیر فعال شده است.

پیش فروش سایپا ویژه ماه آذر با شرایط ویژه گروه خودرویی سایپا خودروی اطلس G 
پیش فروش سایپا ویژه ماه آذر با شرایط ویژه گروه خودرویی سایپا خودروی اطلس G 

مشخصات فنی اطلس جی از سایپا

نوع موتور خودرو خطی بنزینی
حجم موتور ۱.۵ لیتر
سیلندر / سوپاپ ۴ / ۸
تنفس موتور طبیعی
قدرت ۹۰ اسب بخار
گشتاور ۱۳۷ نیوتن.متر
گیربکس دستی ۵ سرعته

CVT

محور محرک دیفرانسیل جلو
شتاب ۱۳ ثانیه
سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ۶.۹ لیتر در صد کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
فرمان هیدرولیک

برقی

بدنه هاچبک
نوع رینگ فولادی
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  فروش پاییزه این مدل از ایران خودرو با تحویل 90 روزه

مطالب مرتبط

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو اصلاح شد

mortazavi

تولید سوزوکی ویتارا و رنو ال۹۰ صفر شد

سجاد ناجی

۴ موتور جدید سایپا در ۱۴۰۲ عرضه می شود

سجاد ناجی

نظر دهید.