مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

پیش فروش جدید سایپا برای اطلس و سهند ویژه دهه کرامت

پیش فروش جدید سایپا برای اطلس و سهند ویژه دهه کرامت سایپا، به منظور افزایش تولید و عرضه خودروها به بازار، امروز چهارشنبه (26 اردیبهشت 1403) پیش فروش خودروهای اطلس G و سهند S را از طریق وب‌سایت فروش آنلاین خود به آدرس saipa.iranecar.com آغاز کرده است. این اطلاعیه مربوط به پیش فروش خودروهای سواری اطلس G و سهند S که زمان تحویل آن دی الی اسفندماه سال 1403 است.

پیش فروش جدید سایپا برای اطلس و سهند ویژه دهه کرامت

سایپا، به منظور افزایش تولید و عرضه خودروها به بازار، امروز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش فروش خودروهای اطلس G و سهند S را از طریق وب‌سایت فروش آنلاین خود به آدرس saipa.iranecar.com آغاز کرده است. این اطلاعیه مربوط به پیش فروش خودروهای سواری اطلس G و سهند S که زمان تحویل آن دی الی اسفندماه سال ۱۴۰۳ است.

فروش محصولات سایپا در قالب سه طرح عادی، جایگزینی خودروهای فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صورت می‌گیرد.

برای تسهیل در فرآیند ثبت نام، متقاضیان باید قبل از زمان شروع ثبت نام به وب‌سایت فروش آنلاین به نشانی مورد اشاره مراجعه کرده و اطلاعات شخصی خود را ثبت یا به‌روزرسانی کرده و کد کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنند.

ثبت‌نام متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد یافت.

در جدول زیر، طرح فروش وانت نیسان از سوی شرکت لغو شده است.

پیش فروش جدید سایپا برای اطلس و سهند ویژه دهه کرامت  سایپا، به منظور افزایش تولید و عرضه خودروها به بازار، امروز چهارشنبه (26 اردیبهشت 1403) پیش فروش خودروهای اطلس G و سهند S را از طریق وب‌سایت فروش آنلاین خود به آدرس saipa.iranecar.com آغاز کرده است. این اطلاعیه مربوط به پیش فروش خودروهای سواری اطلس G و سهند S که زمان تحویل آن دی الی اسفندماه سال 1403 است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  رونمایی از محصول جدید مدیران خودرو | ام وی ام آریزو 5 اسپرت

مطالب مرتبط

مشخص شدن زمان قرعه کشی در سامانه یکپارچه فروش خودرو

سجاد ناجی

قیمت محصولات مدیران خودرو کارخانه ۵ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

هشدار قطعه‌سازان به شیوع کرونا در زنجیره خودروسازی

سجاد ناجی

نظر دهید.