مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

پیش فروش بدون قرعه کشی فیدلیتی آغاز میشود.

پیش فروش فیدلیتی پرایم | فروش اعتباری فیدلیتی 5 نفره | فروش اعتباری فیدلیتی 7 نفره | پیش فروش محصولات کرمان موتور | فروش اقساطی فیدلیتی

پیش فروش بدون قرعه کشی فیدلیتی پرایم در روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری انجام خواهد شد.

شرکت بهمن موتور اعلام کرد با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت، پیش فروش آنلاین فیدلیتی پرایم در دو مدل پنج و هفت نفره با قیمت غیر قطعی و تحویل تا هفته آخر مرداد ۱۴۰۱، شنبه ۱۷ اردیبهشت انجام می شود. پیشتر قرار بود که از روز چهارشنبه آغاز شود و در آن طرح خودروی دیگنیتی نیز به فروش میرسید همچنین زمان تحویل در طرح مذکور از خرداد ماه به آخر مرداد ماه تغییر پیدا کرد لذا میتوان اینطور برداشت کرد که تعطیلی روز چهارشنبه بیشتر بهانه ای بود برای اعمال تغییرات در برنامه فروش !

شرایط فروش اعتباری بدون قرعه کشی فیدلیتی پرایم

(سند در رهن به مدت یکسال) با قیمت قطعی به صورت آنلاین از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ساعت ۱۰ صبح الی ۱۶ همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده ارائه می‌گردد.

در این طرح فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (۵ نفره) با مبلغ ۳٫۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال پیش پرداخت و فیدلیتی پرایم تیپ۲ (۷ نفره) با مبلغ ۳٫۹۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال پیش پرداخت عرضه میشود.

قیمت های فوق غیرقطعی است و به صورت پیش فروش میباشد.

واگذاری حقوقی قراردادی و خودرو به غیر (صلح) امکان پذیر نمی باشد.

موعد تحویل هفته آخر مرداد ماه ۱۴۰۱ میباشد.

لازم به ذکر است متقاضیان میتوانند با مراجعه به سایت ذیل نسبت به خرید خودروی موردنظر خود اقدام نمایند.

 

 

درباره فیدلیتی پرایم

چری در همان مراسمی که از برند جدید جتور رونمایی کرد، از اولین محصول این برند، یعنی جتور X70 هم پرده برداشت. عجله چری برای عرضه جتور X70 آنقدر زیاد بود که خیلی زود، تولیدش را در کارخانه هنان (Henan) شروع کرد و نهایتا در اواسط سال ۲۰۱۸ نیز جتور X70 را به خیابان‌های چین فرستاد. نام این محصول در ایران به دلیل تحریم ها تغییر پیدا کرد و با نام و برند فیدلیتی روانه بازار شد.

مطالعه بیشتر  عرضه خودروهای دیگنیتی پرایم ، فیدلیتی پرایم در بورس کالا شروع شد

جتور X70 در ابتدا فقط با موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژی عرضه می‌شد که حدود ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد. این مدل را می‌توانستید با گیربکس ۵ دنده دستی یا ۸ دنده اتومات سفارش دهید.

اما چری از سال ۲۰۱۹، موتور ۱٫۶ لیتری توربوشارژ جدیدی را در اختیار خریداران جتور X70S گذاشت؛ موتوری با قدرت تقریبی ۱۹۷ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۹۰ نیوتن متر که فقط و فقط با گیربکس ۷ دنده دوکلاچه اتومات قابل سفارش است. ولی بهمن موتور، تصمیم دیگری برای فیدلیتی گرفته است.

 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

طرح فروش نقدی محصولات بهمن دیزل در مهرماه ۱۴۰۲

mortazavi

آغاز طرح فروش فوق‌العاده محصولات سایپا قبل از عید فطر

سجاد ناجی

(سایپا) به انتقاد از نامگذاری کوییک واکنش نشان داد

سجاد ناجی

نظر دهید.