مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

مهلت طرح پیش فروش این مدل ایرانخودرو تا ۲۰ ابان ماه

مهلت طرح پیش فروش این مدل ایرانخودرو تا 20 ابان ماه  پیش فروش یک مدل از ایرانخودرو برای آبان ماه اعلام شده است. افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و بخش اول با اولویت بهار ۱۴۰۳ در فروش فوری (فراخوان) به این شرکت اطلاع داده شده است، در صورت تمایل می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند.  افراد متقاضی می توانند برای ثبت نام خودروی تارا دستی از 10 آبان ماه تا روز شنبه 20 آبان ماه اقدامات لازم راانجام دهند. 

مهلت طرح پیش فروش این مدل ایرانخودرو تا ۲۰ ابان ماه 

پیش فروش یک مدل از ایرانخودرو برای آبان ماه اعلام شده است. افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و بخش اول با اولویت بهار ۱۴۰۳ در فروش فوری (فراخوان) به این شرکت اطلاع داده شده است، در صورت تمایل می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند.

سایپا در طرح ویژه

افراد متقاضی می توانند برای ثبت نام خودروی تارا دستی از ۱۰ آبان ماه تا روز شنبه ۲۰ آبان ماه اقدامات لازم راانجام دهند.

مهلت طرح پیش فروش این مدل ایرانخودرو تا 20 ابان ماه   پیش فروش یک مدل از ایرانخودرو برای آبان ماه اعلام شده است. افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و بخش اول با اولویت بهار ۱۴۰۳ در فروش فوری (فراخوان) به این شرکت اطلاع داده شده است، در صورت تمایل می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام نمایند.   افراد متقاضی می توانند برای ثبت نام خودروی تارا دستی از 10 آبان ماه تا روز شنبه 20 آبان ماه اقدامات لازم راانجام دهند. 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  توقف تولید قطعات خودروی پراید

مطالب مرتبط

کاهش قیمت خودرو چه زمانی اتفاق می افتد؟

mortazavi

منتفی شدن واردات خودرو توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام

سجاد ناجی

رشد قیمت ها امروز در بازار خودرو ایران ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳

mortazavi

نظر دهید.