مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

پیش فروش ایران خودرو دیزل

پیش فروش ایران خودرو دیزل شرکت ایران خودرو دیزل از شروع سری های جدید پیش فروش دو مدل محصول جدید که کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده H5 با استاندارد ADR از چهارشنبه 19 مهرماه خبر داد.  به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، این شرکت از آغاز فروش اولین دسته از دو محصول جدید خود، که شامل کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده H5 با استاندارد ADR می‌باشد، اطلاع داده است.
پیش فروش ایران خودرو دیزل
شرکت ایران خودرو دیزل از شروع سری های جدید پیش فروش دو مدل محصول جدید که کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده H5 با استاندارد ADR از چهارشنبه ۱۹ مهرماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، این شرکت از آغاز فروش اولین دسته از دو محصول جدید خود، که شامل کامیون
کشنده آتامان و کامیون کشنده H5 با استاندارد ADR می‌باشد، اطلاع داده است.

کامیون کشنده آتامان به دلیل استفاده از پیشرانه ۱۲ لیتری مرسدس بنز OM۴۵۷، تا به این لحظه توانسته است توجه زیادی از مشتریان بازار را به خود جلب کند. همچنین، برای اولین بار کامیون کشنده H5 فوتون با استاندارد جدید سوخت ADR به فروش می‌رسد.

فروش این دو مدل از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۲ به صورت آنلاین و تنها از طریق سایت رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد شد. کامیون کشنده آتامان با دارا بودن پیشرانه ۱۲ لیتری مرسدس بنز OM۴۵۷، با توان ۴۳۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰۰ نیوتن‌متر به بازار عرضه شده است. نیروی تولیدی این خودرو توسط گیربکس دنده‌ای ساخت ZF با ۱۶ دنده جلو و دو دنده عقب به محور عقب خودرو منتقل می‌شود.

با توجه به استفاده از پلتفرم و قوای محرکه مرسدس بنز، این محصول در نمایشگاه‌ها و رویدادهایی که در آن حضور داشته، با استقبال خوبی از سوی مشتریان و علاقه‌مندان مواجه شده است.

فروش دیگر ۲ مدل ایرانخودرو

کشنده فوتون H۵ ایران خودرو دیزل نیز با ظرفیت کشندگی ۴۴ تن، مجهز به موتور شش سیلندر خطی با ظرفیت ۱۱۸۲۴ سی‌سی، با حداکثر توان ۴۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰۰ نیوتن‌متر، سیستم تزریق مستقیم، توربوشارژر، اینترکولر، کامان ریل و سیستم SCR با استاندارد آلایندگی یورو پنج را دارا می‌باشد. همچنین، دارای سیستم تعویض دنده اتوماتیک با ۱۲ دنده جلو و دو دنده عقب است.

مطالعه بیشتر  چطور ایمنی خودروهای داخلی را بالا ببریم؟

این محصول همچنین دارای امکاناتی چون کلیدهای کنترلی روی فرمان، دو تخت خواب، سان‌روف برقی، کروز کنترل، سیستم کولر و بخاری درجا، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS) و ترمزهای دومداره پنوماتیکی دیسکی مجهز به فیلتر رطوبت‌گیر و با سیستم‌های ABS، ASR، ESP و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS نیز می‌باشد.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای مناطق آزاد در داخل شماره گذاری خواهند شد…

mortazavi

عدم دریافت درامد مالیاتی خودروهای لوکس در بازه زمانی مشخص شده

سجاد ناجی

صادر شدن ۵ هزار دستگاه دنا پلاس اتومات به ونزوئلا

سجاد ناجی

نظر دهید.