مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

پیشنهاد ویژه برای جایگزین پژو پارس با دیگر محصولات استاندارد ایران خودرو

پیشنهاد ویژه برای جایگزین پژو پارس با دیگر محصولات استاندارد ایران خودرو مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو اطلاع داد که شرکت پیشنهاد داده است که به جای خودروی پارس، مشتریان می‌توانند از سایر محصولات استاندارد خودروهای این شرکت استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه برای جایگزین پژو پارس با دیگر محصولات استاندارد ایران خودرو

مدیر عملیات فروش ایران‌خودرو اطلاع داد که شرکت پیشنهاد داده است که به جای خودروی پارس، مشتریان می‌توانند از سایر محصولات استاندارد خودروهای این شرکت استفاده کنند.
کیوان پناهی اظهار داشت: با توجه به اجرای الزامات استاندارد ۸۵گانه در خودروهای تولیدی و عدم توانایی پارس برای تطابق با این استانداردها، به مشتریان پیشنهاد شده است که از دیگر خودروهای ایران‌خودرو که با استانداردهای ۸۵ سازگار هستند، استفاده کنند.

وی تأکید کرد که گروه صنعتی ایران‌خودرو به احترام به مشتریان برای خرید خودرو، شرایط خرید سایر محصولات با استانداردهای ۸۵گانه را برای مشتریان پارس فراهم کرده است.

او افزود: پیشنهادهای ارائه شده، شامل مدل‌هایی مانند سورن و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای هستند که از نظر ابعاد و جذابیت بازار، با پارس مشابه هستند.

در ادامه صحبت های خود، پناهی اظهار کرد که ایران‌خودرو، با رعایت حقوق مشتریان و بر اساس اولویت‌های سامانه یکپارچه، به متقاضیان اعلام داشته است که بر اساس زمان واریز وجه، می‌توانند در نوبت تحویل خودرو قرار بگیرند.

او افزود که ایران‌خودرو، در جهت فراهم آوردن شرایط ملائم پرداخت وجه خودرو برای متقاضیان، با وجود تفاوت‌های چشمگیر قیمتی با بازار محلی، امکان پرداخت تعدادی از وجوه به صورت اقساطی را نیز فراهم کرده است.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت نهایی تارا و دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا...

مطالب مرتبط

تپش نبض تولید خودرو در سایت‌های استانی

سجاد ناجی

پیکاپ فوتون اتوماتیک از فردا شروع جدید پیش فروش از ایران خودرو دیزل

mortazavi

بررسی مشخصات مدل جدید سوزوکی اس کراس ۲۰۲۲

mortazavi

نظر دهید.