مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

پژو ۲۰۷ دستی پانوراما در فروش ویژه و فوری بهمن ماه

پژو 207 دستی پانوراما در فروش ویژه و فوری بهمن ماه به منظور ارائه فرصتی منحصر به فرد برای مشتریان علاقه‌مند، فروش فوری خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای با سقف شیشه‌ای ارتقا یافته با مدل ۱۴۰۳ برای منتخبین طرح یکپارچه خودرو با موعد تحویل در زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده است. این خودرو با رنگ سفید عرضه می‌شود و قیمت آن معادل ۴۹۸.۵۸۴.۰۰۰ تومان می‌باشد. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری پس از خرید مشتری می‌باشد.

پژو ۲۰۷ دستی پانوراما در فروش ویژه و فوری بهمن ماه

به منظور ارائه فرصتی منحصر به فرد برای مشتریان علاقه‌مند، فروش فوری خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای با سقف شیشه‌ای ارتقا یافته با مدل ۱۴۰۳ برای منتخبین طرح یکپارچه خودرو با موعد تحویل در زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده است. این خودرو با رنگ سفید عرضه می‌شود و قیمت آن معادل ۴۹۸.۵۸۴.۰۰۰ تومان می‌باشد. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری پس از خرید مشتری می‌باشد.

فروش فوری خودرو پژو ۲۰۷ دنده‌ای با سقف شیشه‌ای ارتقا یافته با مدل ۱۴۰۳ برای افرادی که به دنبال مشتریان طرح یکپارچه خودرو هستند، آغاز شده است. این خودرو با طراحی زیبا و امکاناتی که در آن به کار رفته تا به اکنون ثابت کرده که طرفداران زیادی را می تواند به سمت خود بکشاند.  همچنین، با رنگ سفید زیبا و جذاب خود، این خودرو به عنوان یک انتخاب بی‌نظیر برای شما در بازار خودرو معرفی شده است. این فروش فوری با قیمت جذابی که معادل ۴۹۸.۵۸۴.۰۰۰ تومان می‌باشد، فرصتی مناسب برای شماست تا به بهترین خودرو برای نیازهای خود دست یابید. همچنین، موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری پس از خرید شما می‌باشد که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای دریافت خودرو خود داشته باشید و از آن بهترین استفاده را ببرید.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  رشد تولید ۱۹ درصدی تولید خودرو

مطالب مرتبط

پیش فروش ایران خودرو

سجاد ناجی

طرح خودرویی مجلس واردات را آزاد می کند؟

سجاد ناجی

کاهش اندک قیمت خودرو در بازار

سجاد ناجی

نظر دهید.