مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

پژو پارس همچنان تولید خواهد شد….

فروش پاییزه این مدل از ایران خودرو با تحویل 90 روزه فروش فوری در شرکت ایران خودرو بهترین پیشنهاد برای افراد مشتاق به خرید سریع خودرو است. این نوع فروش اهمیت دارد زیرا برخی از مشتریان ممکن است به دنبال خرید سریع و فوری خودرو باشند.

پژو پارس همچنان تولید خواهد شد….

معاون پژوهش، طراحی و توسعه محصول گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تایید ادامه تولید خودروی پارس، از قبولی دو محصول پارس و آریسان ۲ در آزمون ایمنی عابر پیاده خبر داد.
محسن رضایی منش محصول پژو پارس را محصولی استراتژیک برای ایران خودرو و مورد توجه مشتریان و بازار دانست و گفت: این خودرو که جزء سبد محصولات ایران خودرو است در فارس، خزر، کرمانشاه و خراسان تولید می شود. مکان هایی با ظرفیت روزانه بیش از ۶۰۰ واحد. محاسبات مهندسی و CAE و انجام اصلاحات لازم، تست های ایمنی مناسب عابر پیاده را در مرکز آزمون بین المللی با موفقیت پشت سر گذاشته اند تا جایگاه خود را در سبد محصولات ایران خودرو برای سال های آینده حفظ کنند.

به گفته وی، آریسان ۲ که محصول جدید ایران خودرو است و در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به تولید انبوه رسید، با تغییرات مهندسی موفق به رعایت استاندارد ایمنی عابر پیاده شده است.

رضایی منش فعالیت گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ را رکوردهای بی نظیر و بی سابقه ای برای دستیابی به استانداردهای بین المللی عنوان کرد و توضیح داد: تارا اولین محصولی است که ایران خودرو موفق به کسب استاندارد ایمنی عابر پیاده شده و این خودرو تست های ایمنی عابر پیاده را پشت سر گذاشته است.

شروع ثبت نام خودرویی: بازگشایی مجدد سامانه ثبت نام خودرویی به زودی…

وی با بیان اینکه پس از اینکه محصولات تارا، راناپلاس، دناپلاس، پژو ۲۰۷ و سورن پلاس به این استاندارد رسیده اند، خاطرنشان کرد: کراس اوور ریرا نیز که در مراحل پایانی طراحی و توسعه محصول قرار دارد، موفق است. در بهمن ماه ۱۴۰۱ در آزمون ایمنی عابر پیاده قبول شد و مورد تایید قرار گرفت.

مطالعه بیشتر  عرضه 55 هزار خودرو محصولات ایران خودرو در ماه

لازم به ذکر است که استاندارد ایمنی عابر پیاده ECE-R127 یکی از استانداردهای روز اروپا و یکی از الزامات ورود به بازارهای این کشورها می باشد.

این آزمون در مراکز معتبر آزمون اروپایی طبق استاندارد بین المللی انجام می شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تنها با توزیع سیستمی، قفل احتکار و کمبود تایر در بازار باز می‌شود

سجاد ناجی

افزایش قیمت در برخی محصولات کرمان موتور

سجاد ناجی

رشد فروش خودرو در نیمسال دوم

سجاد ناجی

نظر دهید.