مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

پژو پارس نداریم؛ به جای آن سورن پلاس و پژو ۲۰۷ بگیرید!!!

پژو پارس نداریم؛ به جای آن سورن پلاس و پژو ۲۰۷ بگیرید!!! در یک مصاحبه اخیر، مدیرعامل ایران خودرو هرگونه ادامه تولید خودروی پژو پارس را رد کرده و اظهار داشته است: "ما پژو پارس را نداریم؛ به جای آن، سورن پلاس و پژو ۲۰۷ را بخرید."

پژو پارس نداریم؛ به جای آن سورن پلاس و پژو ۲۰۷ بگیرید!!!

در یک مصاحبه اخیر، مدیرعامل ایران خودرو هرگونه ادامه تولید خودروی پژو پارس را رد کرده و اظهار داشته است: “ما پژو پارس را نداریم؛ به جای آن، سورن پلاس و پژو ۲۰۷ را بخرید.”

ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در ایران شناخته می‌شود که از سال ۱۳۵۱ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه تولید و عرضه انواع خودروهای سواری، وانت و اتوبوس فعالیت دارد. این شرکت همچنین به عنوان یکی از مشتریان فعال در حوزه خودروسازی بین‌المللی شناخته می‌شود و همکاری‌های مهمی با شرکت‌های بزرگی مانند پژو و رنو داشته است.

تولید پژو پارس در حال حاضر به وضعیت بحرانی رسیده است و به نظر می‌رسد که راه‌حل مشخصی برای این موضوع وجود ندارد. این امر باعث شده است که سازمان استاندارد در مورد ادامه تولید این خودروی محبوب بازار که از دیرباز تولید می‌شده، تردید داشته باشد. این امکان وجود دارد که مجوز تولید این خودرو تا پایان سال جاری متوقف شود، اما هنوز تصمیم نهایی در این زمینه اعلام نشده است.

اخیراً، یک ویدیوی منسوب به علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، در سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی مرتبط با صنعت خودرو منتشر شده است. در این ویدیو، عظیمی به یکی از مشتریان پژو پارس خطاب می‌شود و اظهار می‌کند: “شما به دنبال منافع شخصی خود هستید. شما پژو پارس را با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان از کارخانه می‌خرید و در بازار به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان می‌فروشید! اگر به خرید واقعی علاقه‌مندید، می‌توانید به جای آن، سورن پلاس و پژو ۲۰۷ را با یک وام ۱۰۰ میلیون تومانی به دست آورید.”

مطالعه بیشتر  تاثیر رشد بورس بر بازار خودرو

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

عرضه دنا پلاس دستی در روز یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱

mortazavi

سه خودروی سایپا آماده فروش از ۱۷ اسفندماه تا تکمیل ظرفیت!

mortazavi

قیمت خودروهای وارداتی ۲ شهریور ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.