مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

پژو پارس شرایط جدید خرید را در سامانه اعلام کرد…

پژو پارس شرایط جدید خرید را در سامانه اعلام کرد... به منظور انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نام، ایران خودرو شرایط مربوط را اعلام کرده است. طبق اطلاعیه منتشره، این شرایط براساس جداول مربوطه تدوین شده است. متقاضیان می‌توانند طی مدت ۱۰ روز وجه مورد نیاز را واریز و انتخاب خودرو را انجام دهند.

پژو پارس شرایط جدید خرید را در سامانه اعلام کرد…

به منظور انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نام، ایران خودرو شرایط مربوط را اعلام کرده است. طبق اطلاعیه منتشره، این شرایط براساس جداول مربوطه تدوین شده است. متقاضیان می‌توانند طی مدت ۱۰ روز وجه مورد نیاز را واریز و انتخاب خودرو را انجام دهند.

تمامی شرایط عمومی و اختصاصی مرتبط با بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (برای متقاضیان عادی) برای متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود. در صورت انتخاب گزینه نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ ۴٫۴۰۰٫۰۰۰ تومان هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش‌پرداخت دریافت خواهد شد و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.

پژو پارس شرایط جدید خرید را در سامانه اعلام کرد...  به منظور انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نام، ایران خودرو شرایط مربوط را اعلام کرده است. طبق اطلاعیه منتشره، این شرایط براساس جداول مربوطه تدوین شده است. متقاضیان می‌توانند طی مدت ۱۰ روز وجه مورد نیاز را واریز و انتخاب خودرو را انجام دهند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  تکلیف واگذاری سایپا و ایران خودرو چه شد؟

مطالب مرتبط

تجربه رانندگی با ۲۰۶ اتومات

سردبیر

سمند و تیبا به دلیل مشکلات فنی شماره گذاری نمی شوند

سجاد ناجی

شرایط فروش وانت کارا تیپ ۳ تک کابین و دو کابین

mortazavi

نظر دهید.