مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

پنجشنبه ۲۷ آذر، زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو

۱۳۹۹/۰۹/۲۵ ساعت ۱۴:۰۲

۲۷ آذر محصولات ایران خودرو قرعه کشی می شوند…

طرح پیش فروش و قرعه کشی محصولات ایران خودرو که چندین پیش اعلام شده بود و افراد متقاضی ثبت نام کرده بودند، پنجشنبه ۲۷ آذر قرعه کشی انجام می شود و برندگان اعلام خواهند شد.

مراسم قرعه کشی در تاریخ پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۹۹ با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش برگزار خواهد شد.

قرعه کشی محصولات ایران خودرو | 27 آذر پنجشنبه | محصولات ایران خودرو | پارس بنزینی، پژو 206، سمند ال ایکس | شرکت ایران خودرو 
قرعه کشی محصولات ایران خودرو | ۲۷ آذر پنجشنبه | محصولات ایران خودرو | پارس بنزینی، پژو ۲۰۶، سمند ال ایکس | شرکت ایران خودرو
محصولاتی که در این قرعه کشی برندگان آن اعلام خواهد شد شامل: پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال ایکس، پارس بنزینی می باشد که تاریخ تحویل خودروها از شهریور تا آبان ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده و مشتریان نهایی این طرح، حداکثر سه روز بعد از اتمام مهلت ثبت نام از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان ناظر انتخاب خواهد شد.

از آنجائیکه مشخص است امکان تولید خودرو و یا نبود برخی قطعات ممکن است رشد تولید خودرو را با مشکلاتی همراه کند و بر اساس شرایطی که در حال حاضر وجود دارد وعده های ناممکن اعلام می شود که باید نسبت به وجود تحریم ها و شرایطی که برای خودروسازان وجود دارد فاصله زیادی تا تولید خودرو می باشد که با برنامه ریزی های دولتی کمی دور از واقعیت است!

طبق جدیدترین وعده ای که در خصوص افزایش ۵۰ درصدی در ماههای آینده شده است و موضوع مهم اینکه با کدام برنامه ریزی و کدام شرایط پیش رو می توان به این میزان از تولید رسید؛ جای سوال دارد و بسیار مهم است تا بدانیم که تولیدکنندگان بر چه اساسی چنین وعده هایی را می دهند.

مطالعه بیشتر  هزینه انتقال سند خودرو در سال 1400 چقدر است + نحوه محاسبه

موضوعی که مشخص است تولید خودرو ضمن اینکه دو سال قبل همخوانی با برنامه ریزی وزارت صمت نداشته است و این وعده های ناممکن آینده کمی غیرواقعی به نظر می رسد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

۳ مدل خودرو از کرمان موتور در فروش اقساطی

mortazavi

فروش اقساطی این محصول ایران خودرو + شرایط

mortazavi

خودروهای مزایده ای + شرایط فروش

mortazavi

نظر دهید.