مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

پلاک گذاری تیگارد ایکس ۳۵ X همراه با قیمت خودرو

پلاک گذاری تیگارد ایکس 35 X همراه با قیمت خودرو تصاویر و اطلاعات جدیدی که به دست ما رسیده نشان می دهد که کراس اوور تیگارد X35 مرحله پس از تولید را پشت سر گذاشته و شماره گذاری شده که می تواند در خیابان ها حضور پیدا کند. نزدیک به دوهفته پیش بود که مسئولان مربوطه این شرکت جزئیات بیشتری از این محصول را اعلام کردند و قرار شد تا پایان سال اولین مرحله فروش این مدل اغاز شود که این خودرو با قیمت 950 میلیون تا 1.050 میلیارد تومان انجام شود.  شاید اولین سری از فروش این خودرو در تیراژ 300 دستگاهی انجام شود.این کراس اوور جمع و جور مانند اکثر رقبای خود از موتور 1.5 لیتری توربو و گیربکس CVT استفاده می کند و نیرو را فقط به چرخ های جلو می فرستد.

پلاک گذاری تیگارد ایکس ۳۵ X همراه با قیمت خودرو

تصاویر و اطلاعات جدیدی که به دست ما رسیده نشان می دهد که کراس اوور تیگارد X35 مرحله پس از تولید را پشت سر گذاشته و شماره گذاری شده که می تواند در خیابان ها حضور پیدا کند. نزدیک به دوهفته پیش بود که مسئولان مربوطه این شرکت جزئیات بیشتری از این محصول را اعلام کردند و قرار شد تا پایان سال اولین مرحله فروش این مدل اغاز شود که این خودرو با قیمت ۹۵۰ میلیون تا ۱٫۰۵۰ میلیارد تومان انجام شود.
شاید اولین سری از فروش این خودرو در تیراژ ۳۰۰ دستگاهی انجام شود.این کراس اوور جمع و جور مانند اکثر رقبای خود از موتور ۱٫۵ لیتری توربو و گیربکس CVT استفاده می کند و نیرو را فقط به چرخ های جلو می فرستد.

پلاک گذاری تیگارد ایکس 35 X همراه با قیمت خودرو  تصاویر و اطلاعات جدیدی که به دست ما رسیده نشان می دهد که کراس اوور تیگارد X35 مرحله پس از تولید را پشت سر گذاشته و شماره گذاری شده که می تواند در خیابان ها حضور پیدا کند. نزدیک به دوهفته پیش بود که مسئولان مربوطه این شرکت جزئیات بیشتری از این محصول را اعلام کردند و قرار شد تا پایان سال اولین مرحله فروش این مدل اغاز شود که این خودرو با قیمت 950 میلیون تا 1.050 میلیارد تومان انجام شود.  شاید اولین سری از فروش این خودرو در تیراژ 300 دستگاهی انجام شود.این کراس اوور جمع و جور مانند اکثر رقبای خود از موتور 1.5 لیتری توربو و گیربکس CVT استفاده می کند و نیرو را فقط به چرخ های جلو می فرستد.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر | قیمت لودر صفر

مطالب مرتبط

برنامه‌های ایران خودرو برای بهبود کیفیت خودروها

سجاد ناجی

افزایش درآمد دولت از محل نقل‌ و انتقال در ۸ ماه گذشته

سجاد ناجی

پرشیا خودرو و تخفیف عیدانه محصولاتش ویژه بهار ۱۴۰۰

mortazavi

نظر دهید.