مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

فروش فوق العاده وانت پراید ۱۵۱ از سایپا ویژه دهه فجر

فروش فوق العاده وانت پراید 151 از سایپا ویژه دهه فجر به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا می‌رساند که پیش فروش نقدی وانت سایپا ۱۵۱ از امروز، پنج‌شنبه، تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت. شرایط این پیش فروش از ساعت ۱۰ صبح امروز، پنج‌شنبه، مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ از طریق سایت فروش اینترنتی جاری خواهد شد.

فروش فوق العاده وانت پراید ۱۵۱ از سایپا ویژه دهه فجر

به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا می‌رساند که پیش فروش نقدی وانت سایپا ۱۵۱ از امروز، پنج‌شنبه، تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت. شرایط این پیش فروش فوق العاده وانت پراید ۱۵۱ از سایپا ویژه دهه فجر از ساعت ۱۰ صبح امروز، پنج‌شنبه، مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ از طریق سایت فروش اینترنتی جاری خواهد شد.

فروش فوق العاده وانت پراید 151 از سایپا ویژه دهه فجر  به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا می‌رساند که پیش فروش نقدی وانت سایپا ۱۵۱ از امروز، پنج‌شنبه، تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد یافت. شرایط این پیش فروش از ساعت ۱۰ صبح امروز، پنج‌شنبه، مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ از طریق سایت فروش اینترنتی جاری خواهد شد.

شرایط پیش فروش یک خودرو ممکن است بسته به سیاست‌ها و قوانین شرکت‌های خودروسازی و همچنین شرایط بازار خودرو در هر کشور متفاوت باشد. اما در کل، معمولاً شرایط پیش فروش خودروها شامل موارد زیر می‌شود:

۱٫ محدودیت‌های زمانی: پیش فروش معمولاً به مدت محدودی اعلام می‌شود و بعد از اتمام این مهلت، فروش به صورت عادی ادامه می‌یابد.

۲٫ پرداخت پیشین: برخی شرکت‌ها ممکن است از مشتریان درخواست پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت برای رزرو خودرو در دوره پیش فروش داشته باشند.

۳٫ تحویل خودرو: تاریخ تحویل خودروها معمولاً در دوره پیش فروش مشخص می‌شود و مشتریان باید از این موعد اطلاع دقیق داشته باشند.

۴٫ شرایط قراردادی: مواردی مانند شرایط تضمین، شرایط لغو قرارداد، شرایط پس‌گرداندن و … نیز در قراردادهای پیش فروش ممکن است در نظر گرفته شود.

۵٫ ضوابط مربوط به مشتریان: شرکت‌های خودروسازی ممکن است برای پیش فروش به خاطر ویژگی‌های خاص، محدودیت‌هایی مانند سن مشتری، پرداخت معوقه‌ی بدهی‌های گذشته و … را اعمال کنند.

به طور کلی، شرایط پیش فروش باید به صورت کامل و دقیق به مشتریان اعلام شود تا ابهامی در ارتباط با خرید و تسلیم خودروها پیش نیاید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  آغاز فروش فوری ایران خودرو

مطالب مرتبط

قیمت جدید محصولات کارخانه ای سایپا فروردین ۱۴۰۲

mortazavi

معامله خودرو در بورس جایگزین روش قرعه کشی

سجاد ناجی

مهلت ثبت نام خودروهای داخلی تا فردا ۲۹ اسفند ساعت ۲۴

mortazavi

نظر دهید.