مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

پراید وانت سایپا ۱۵۱ در فروش فوری برای ویژه ماه شعبان

پراید وانت سایپا 151 در فروش فوری برای ویژه ماه شعبان قابل توجه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز خودروسازی سایپا، شرایط فروش فوق العاده سایپا 151 از ساعت 10 صبح روز سه شنبه به تاریخ 1 اسفند ماه و از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، براساس مراحل زیر می باشد. 

پراید وانت سایپا ۱۵۱ در فروش فوری برای ویژه ماه شعبان

قابل توجه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز خودروسازی سایپا، شرایط فروش فوق العاده سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه به تاریخ ۱ اسفند ماه و از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، براساس مراحل زیر می باشد.

پراید وانت سایپا 151 در فروش فوری برای ویژه ماه شعبان  قابل توجه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز خودروسازی سایپا، شرایط فروش فوق العاده سایپا 151 از ساعت 10 صبح روز سه شنبه به تاریخ 1 اسفند ماه و از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، براساس مراحل زیر می باشد. 
پراید وانت سایپا ۱۵۱ در فروش فوری برای ویژه ماه شعبان

طرح ویژه فروش سایپا در ماه شعبان به شما فرصتی منحصر به فرد برای خرید خودروهای باکیفیت با قیمتی ویژه فراهم می‌آورد. این طرح با مزایای فراوانی همراه است که می‌تواند جذابیت خرید را افزایش دهد.

یکی از مهمترین مزایای این طرح، تعیین قیمت بر اساس شرایط ماه شعبان است. قیمت خودروها در این طرح با توجه به نرخ روز بازار تعیین می‌شود، که این امکان را به خریداران می‌دهد که با قیمت به‌روز و عادلانه به محصولات دست پیدا کنند. علاوه بر این، در زمان ثبت نام، مشتریان مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت پرداخت می‌کنند که بر اساس جدول زمانی معین مشخص شده و بقیه مبلغ در زمان صدور دعوت‌نامه نقداً دریافت می‌شود.

این طرح از اولین روز ماه شعبان شروع شده و تا زمانی که تعداد خودروها محدود شده واحد موجود باشد، ادامه خواهد یافت. این فرصت مناسبی برای کسانی است که به دنبال خرید خودرو با قیمت اقتصادی و شرایط پرداخت مناسب هستند. این طرح از جمله فرصت‌های برتر فروش خودرو در ماه شعبان می‌باشد که مشتریان می‌توانند با استفاده از آن به تهیه خودروی خواسته شان بپردازند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد

مطالب مرتبط

جایگزین شدن قطعه ایرانی با قطعه چینی در تولیدات داخلی

سجاد ناجی

خودروسازان دولتی با چه چالش هایی روبه رو هستند؟

mortazavi

مبهم بودن آیین نامه واردات خودرو

سجاد ناجی

نظر دهید.