مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

سامانه ویرایش خودرو در شهریور ماه باز می شود…

سامانه ویرایش خودرو در شهریور ماه باز می شود... مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امکان ویرایش خودرو برای مرحله دوم ثبت نام سامانه یکپارچه فروش خودرو در شهریور ماه فراهم می شود.

سامانه ویرایش خودرو در شهریور ماه باز می شود…

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امکان ویرایش خودرو برای مرحله دوم ثبت نام سامانه یکپارچه فروش خودرو در شهریور ماه فراهم می شود.

به گزارش خبررسانی های خودرویی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: داوطلبانی که در مرحله دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و با احتمال عدم تخصیص مواجه شدند، در شهریورماه تعیین تکلیف می شوند.مهدی تقدسی افزود: سامانه یکپارچه فروش خودرو تاکنون دارای دو مرحله ثبت نام خودرو است. در مرحله اول تعداد ثبت نام کنندگان به گفته امید قالیباف سخنگوی سابق وزارت صمت بیش از ۹۳۶ هزار نفر است که از این تعداد ۷۸۰ هزار نفر برای محصولات ایران خودرو و ۳۲ هزار نفر برای محصولات سایپا مراجعه کرده اند. و ۱۲۴ هزار نفر برای سایر خودروسازان درخواست دادند.

در مرحله دوم تعداد ثبت نام کنندگان از مرز دو میلیون نفر گذشت که به گفته مهدی تقدس، رئیس طرح یکپارچه فروش خودرو، متقاضیان طرح خودروهای فرسوده و طرح جوانی جمعیت امسال اولین خودروهای خود را علاوه بر متقاضیان طرح عادی دریافت خواهند کرد.

به گفته مدیران در دور دوم، برخی از ثبت نام کنندگان خودروهایی از خودروسازان بخش خصوصی ارائه کردند، اما به دلیل کمبود ظرفیت تولید خودرو، خودرو به این گروه اختصاص داده نشد. بر اساس شبکه یکپارچه فروش خودرو، ۹۷ درصد از متقاضیان خودرو تعیین شده و تنها ۳ درصد باقی مانده اند.

وی در خصوص تعیین تکلیف متقاضیانی که در نوبت دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کردند اما برخلاف روال سامانه، اختیار عدم تعلق به آنها داده شد، گفت: همانطور که قبلا اعلام شد سامانه یکپارچه سازی عرضه خودروهای داخلی است. . ، برای تعدادی از خریداران خودرو که در فاز دوم عرضه خودرو به آنها اختصاص داده نشده است، در شهریور ماه سال جاری باز می شود و متقاضیان می توانند خودروی مورد نظر خود را از بین خودروهای عرضه شده در این فاز انتخاب کرده و در صف تحویل قرار گیرند.

مطالعه بیشتر  قیمت کشنده بایک 560 و قیمت کامیونت فورس 3.8 تن

وی ادامه داد: پس از صدور خودرو در این زمینه، افراد متقاضی که نیاز به ویرایش خودرو دارند، می توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند، اما اولویت با داوطلبانی است که خودرو را تحویل نگرفته اند.تقدسی با اشاره به دوره اجرای فاز سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو، گفت: پس از پایان تخصیص و ویرایش خودرو در شهریورماه، زمان بندی اجرای فاز سوم فروش خودرو اعلام می شود. اکنون طبق برنامه زمانبندی خودروسازان، هر خودروی ثبت نامی به ترتیب به متقاضیان تحویل داده می شود و تعهد عقب افتاده ای ندارند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

شروع ثبت نام خودرو ویژه جانبازان برای ۵ مدل وارداتی بی ام و، تویوتا، نیسان و فیات

mortazavi

عرضه ۱۰۰ کامیون فاو در بورس کالای ایران ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

mortazavi

قیمت پژو پارس با کاهش قیمت در جدول امروز (یک مهرماه)

mortazavi

نظر دهید.