مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

وعده های دروغین شرکت ایران خودرو

وعده های دروغین شرکت ایران خودرو فاز دوم فروش یکپارچه خودرو از امروز آغاز شد و متقاضیان تا 29 اردیبهشت فرصت دارند تا نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند اما برخلاف وعده قبلی ایران خودرو، محصولات هایما در این طرح فروش عرضه نخواهد شد.ایران خودرو اعلام کرد هایما در این فاز به فروش می رسد اما امروز مشخص شد این خودروساز در فاز دوم خودرویی برای فروش ندارد.

وعده های دروغین شرکت ایران خودرو

فاز دوم فروش یکپارچه خودرو از امروز آغاز شد و متقاضیان تا ۲۹ اردیبهشت فرصت دارند تا نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند اما برخلاف وعده قبلی ایران خودرو، محصولات هایما در این طرح فروش عرضه نخواهد شد.ایران خودرو اعلام کرد هایما در این فاز به فروش می رسد اما امروز مشخص شد این خودروساز در فاز دوم خودرویی برای فروش ندارد و باز هم وعده های دروغین شرکت ایران خودرو حاشیه هایی را ایجاد کرده که در ادامه خبر از حضور هایما در مرحله دوم داده شده که توسط وزارت صمت اطلاع رسانی های دقیق تر انجام خواهد شد.

ایران خودرو ۷ اردیبهشت اعلام کرد: گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه محصولات هایما در فاز دوم فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، محصولات هایما در مرحله دوم طرح فروش به همراه سایر خودروهای قابل فروش در طرح فروش سامانه یکپارچه خودرو به فروش خواهند رسید. بر این اساس مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند در مرحله دوم نسبت به ثبت نام اقدام کنند که از طریق سامانه یکپارچه خودرو در وزارت صمت اطلاع رسانی خواهد شد. ایران خودرو خاطرنشان کرد: اولویت و تاریخ تحویل توزیع هایما از طریق سامانه یکپارچه اعلام می شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  پیش فروش محصولات سایپا

مطالب مرتبط

پیش فروش خودروهای خارجی با شروط عجیب و غریب

mortazavi

افزایش قیمت خودرو بعد از تعطیلات امروز ۲۷ شهریور

mortazavi

عملکرد ضعیف صنعت خودروسازی طبق سخنان وزیر صنعت

سجاد ناجی

نظر دهید.