مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

واریز وجه برای ۵ خودروی سایپا امکان پذیر شد…

واریز وجه برای 5 خودروی سایپا امکان پذیر شد... امکان واریز وجه به حساب برای متقاضیان عادی پنج محصول منتخب از سایپا در بخش هشتم فروش یکپارچه خودروها، امروز (۱۷ مرداد ماه) از طریق پیامک ارائه می‌شود. این متقاضیان که در مرحله دوم این فروش شرکت کرده‌اند و اولویت دریافت خودروی آن‌ها در زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ قرار دارد، می‌توانند وجه خود را به حساب واریز کنند.

واریز وجه برای ۵ خودروی سایپا امکان پذیر شد…

امکان واریز وجه به حساب برای متقاضیان عادی پنج محصول منتخب از سایپا در بخش هشتم فروش یکپارچه خودروها، امروز (۱۷ مرداد ماه) از طریق پیامک ارائه می‌شود. این متقاضیان که در مرحله دوم این فروش شرکت کرده‌اند و اولویت دریافت خودروی آن‌ها در زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ قرار دارد، می‌توانند وجه خود را به حساب واریز کنند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که بخش هشتم از فروش یکپارچه خودروها، جزء اولویت‌های تحویل خودرو در آینده نزدیک است. این بخش شامل پنج محصول منتخب از سایپا به نام‌های کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R دنده‌ای، کوییک R اتوماتیک، ساینا S دنده‌ای و ساینا S اتوماتیک می‌شود. با ارسال پیامک و اطلاعیه‌های مربوطه، امکان واریز وجه به حساب برای مشتریان این محصولات فراهم شده است.

متقاضیان از زمان دریافت پیامک ارسالی از سوی سایپا تا پایان روز شنبه ۲۱ مرداد ماه (به مدت پنج روز) فرصت دارند تا واریز وجه خود را انجام داده و از طریق سامانه فروش اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com واریز را انجام دهند

اطلاعاتی مهم، قیمت دقیق خودرو  تحویل را را نمی توان قطعی بیان کرد و قیمت نهایی در زمان تحویل خودرو مشخص خواهد شد. در حال حاضر، متقاضیان بر اساس مبالغی که در بخشنامه اعلام شده‌اند، وجه خود را به حساب واریز می‌کنند و در زمان تحویل، با توجه به قیمت روز خودرو، وجه را تکمیل می‌کنند.

مهلت تحویل سه محصول کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R اتوماتیک و ساینا S اتوماتیک از فروردین تا خرداد ماه ۱۴۰۳ بوده و برای دو محصول ساینا S و کوییک R دنده‌ای از اسفند ۱۴۰۲ تا خرداد ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

مطالعه بیشتر  قیمت انواع ساینا در بازار امروز 8 مهرماه 1402
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

افزایش تولید و تحویل خودرو به مشتریان

سجاد ناجی

شک و تردیدها درباره فروش خودروهای وارداتی

mortazavi

آغاز فروش نقدی دیگنیتی و فیدلیتی با قیمت جدید

سجاد ناجی

نظر دهید.