مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

تکمیل ثبت نام و واریز وجه برای کوییک جدید (متقاضیان مرحله دوم فروش سامانه)

تکمیل ثبت نام و واریز وجه برای کوییک جدید (متقاضیان مرحله دوم فروش سامانه) در دومین مرحله فروش سامانه یکپارچه عرضه خودروها تنها افرادی که در این مرحله ثبت نام کرده اند می توانند برای ادامه ثبت نام و واریز وجه اقدامات لازم را انجام دهند. کوئیک R تیپ S یکی از جدیدترین تیپ های محصولات سایپا به شمار می آید که با نزدیک شدن به زمان تحویل مرحله دوم سامانه یکپارچه، اطلاعات قیمتی و مشخصات آنها درج شده است. 

تکمیل ثبت نام و واریز وجه برای کوییک جدید (متقاضیان مرحله دوم فروش سامانه)

در دومین مرحله فروش سامانه یکپارچه عرضه خودروها تنها افرادی که در این مرحله ثبت نام کرده اند می توانند برای ادامه ثبت نام و واریز وجه اقدامات لازم را انجام دهند. کوئیک R تیپ S یکی از جدیدترین تیپ های محصولات سایپا به شمار می آید که با نزدیک شدن به زمان تحویل مرحله دوم سامانه یکپارچه، اطلاعات قیمتی و مشخصات آنها درج شده است. 

کوییک R تیپ اس یکی از مدل های هاچ بک تولید شده گروه خودرویی سایپا است که به نظر می رسد تفاوت های بسیار کمی با کوییک های حاضر در بازار داشته باشد و تفاوت هایی مانند: تغییر رنگ فلاپ آینه ها، رینگ های آلومینیومی و یا فولادی یکی از تغییراتی است که این مدل خودرو را در تیپ جدید کوییک قرار داده است. به طور کلی لازم به ذکر است که این مدل در بازار با نام های نسخه فول، نیمه فول و یا ساده شناخته می شود.

طرح فروش نقدی بهمن موتور

ضمن اینکه بعد از گذشت چندین ماه، قمیت کوئیک R تیپ S توسط شورای رقابت قرار است اعلام شود و قیمت این خودرو هنوز به شکل رسمی اعلام نشده است که با گزارش های رسانه های خبری خودرویی قیمت این مدل ۲۸۶ میلیون و ۲۵۲ هزار تومان به شکل کارخانه ای اعلام شده است.

تکمیل ثبت نام و واریز وجه تنها برای این گروه مجاز است:

براساس پیامکی که شرکت سایپا برای متقاضیان مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه خودرو ارسال کرده است و اولویت خودرو را مدل کوئیک R تیپ S ذکر کرده است، خریداران مجاز این محصول می توانند برای تکمیل ثبت نام و واریز وجه از ۳۰ مرداد تا اول شهریور فرصت دارند که با مراجعه به وب سایت گروه های خودروسازی سایپا به نشانی Saipa.iranecar.com برای واریز وجه اقدام نمایند.

مشخصات فنی کوئیک R تیپ S

خودروی کوئیک در تیپ های مختلف تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و این تغییرات تنها موارد جزئی را شامل می شود. همچنین برای کوئیک آر تیپ اس مشخصات رسمی اعلام نشده است اما در قیمت مشخصات فنی نیز نمی توان اشاره به مشخصات خاصی کرد که شامل: پیشرانه ۱٫۵ لیتری M15 است و توانایی قدرت نهایت ۸۷ اسب بخار و قدرت ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور است که قدرت تولیدی پیشرانه با کمک یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. همچنین لازم به ذکر است که این مدل استانداردهای ۸۵ گانه را رعایت کرده و امکاناتی مانند: مالتی مدیا، دستیار تعویض دنده GSI، کنترل کشش و پایداری، دریچه گاز برقی و… عرضه می شود.

مطالعه بیشتر  بهبود نسبی کیفیت و تحویل 4500 دستگاه در روز
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

افزایش تولید روزانه “تارا” از هفته آینده

mortazavi

جریمه بدهکاران آزادراه‌های الکترونیکی

سجاد ناجی

موافقت مجلس با طرح ساماندهی واردات

سجاد ناجی

نظر دهید.