مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

واردات خودرو منتظر تایید دولت است!

واردات خودرو منتظر تایید دولت است! رئیس شورای صنایع و معادن از تعلل دولت در اجرای دستور واردات خودرو انتقاد کرد و گفت: پس از نظارت ها اعلام کردند که وزارت صمت روند را آماده کرده و به دولت ارسال کرده است.عزت الله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی گفت: مجلس قانون واردات خودرو را یک سال و نیم پیش تصویب و به دولت ابلاغ کرد.

واردات خودرو منتظر تایید دولت است!

رئیس شورای صنایع و معادن از تعلل دولت در اجرای دستور واردات خودرو انتقاد کرد و گفت: پس از نظارت ها اعلام کردند که وزارت صمت روند را آماده کرده و به دولت ارسال کرده است.عزت الله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن شورای اسلامی گفت: مجلس قانون واردات خودرو را یک سال و نیم پیش تصویب و به دولت ابلاغ کرد.

وی افزود: در جلسه هفته گذشته با وزیر صمت درباره مجوز نهایی واردات خودرو به کشور جویا شدیم و پیرو اقدامات امروز ما اعلام کردند که وزارت صمت این قانون را تدوین و برای دولت ارسال کرده است و باید منتظر نتایج این قانون باشیم.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس ادامه داد: ما در جلسه با صمت هم به این نکته اشاره کردیم، از طرفی شما محدودیت ارزی هم دارید. اما از طرفی اعلام می کند که درخواست ها ثبت می شود.

اکبری تالار پشتی اظهار داشت: دیدگاه من در زمان تصویب این قانون این است که وزارت صمت نباید محدودیتی برای سیستم پرداخت قائل شود. زیرا نظام پرداخت یک نیروی اداری و منبع درآمد خوبی برای دولت است.

وی افزود: بر اساس قانون محدودیتی برای واردات وجود ندارد و اشخاص حقیقی و حقوقی نمی توانند واردات داشته باشند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، مصوبه واردات خودرو را کلی و بحث خودروهای نو و کارکرده را مطرح نکرد و گفت: واردات خودرو یک طرح دو فوریتی دولت است که مجلس آن را پیگیری می کند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  پیشنهاد ایران خودرو برای خرید حواله پژو پارس با وام 100 میلیون تومانی!

مطالب مرتبط

بخشنامه طرح تبدیل خودروی فیدلیتی پرایم تیپ ۲ به فیدلیتی پرستیژ

mortazavi

محصولات مدیران خودرو با قیمت روز (۶ خردادماه ۱۴۰۳)

mortazavi

قیمت گذاری دستوری حذف شد! سکان دار بازار خودرو به دست وزارت صنعت

mortazavi

نظر دهید.