مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

برای واردات خودروهای سبک و سنگین آماده باشید!!!!

برای واردات خودروهای سبک و سنگین وارداتی آماده باشید!!!! براساس تقویم مزایده‌ی عمومی ۵۸۱ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال مصادره، خودروهای سبک و سنگین وارداتی از تاریخ ۲۳ مهرماه به فروش می‌رسند. بنا به تصمیمات و دستورات داده شده توسط معاون اول رئیس‌جمهور در راستای تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بنادر و گمرکات استان هرمزگان، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط، تصمیم به برگزاری مزایده سراسری الکترونیکی با شماره ۵۸۱ در مهرماه سال ۱۴۰۲ در خصوص وسایل نقلیه از جمله خودروهای سبک و سنگین وارداتی، ماشین‌آلات راهسازی و سایر اقلام اعلام نموده است.

برای واردات خودروهای سبک و سنگین آماده باشید!!!!

براساس تقویم مزایده‌ی عمومی ۵۸۱ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال مصادره، خودروهای سبک و سنگین وارداتی از تاریخ ۲۳ مهرماه به فروش می‌رسند. بنا به تصمیمات و دستورات داده شده توسط معاون اول رئیس‌جمهور در راستای تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه در بنادر و گمرکات استان هرمزگان، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط، تصمیم به برگزاری مزایده سراسری الکترونیکی با شماره ۵۸۱ در مهرماه سال ۱۴۰۲ در خصوص وسایل نقلیه از جمله خودروهای سبک و سنگین وارداتی، ماشین‌آلات راهسازی و سایر اقلام اعلام نموده است.

با توجه به جدول زمان‌بندی، علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات مزایده را از طریق سامانه ستاد تدارکات الکترونیک دولت یا تارنمای سازمان اموال تملیکی دریافت نموده و در تاریخ ۲۴ مهرماه بازدید خود را از خودروهای عرضه شده انجام داده و پیشنهادهای قیمتی خود را در سامانه مذکور ثبت نمایند.

آخرین مهلت برای بازدید و ارائه پیشنهاد تا تاریخ ۲۹ مهرماه می‌باشد و رمزگشایی و اعلام برندگان نیز در تاریخ ۳ آبان ماه خواهد بود. برندگان نهایی ملزمند تا حداکثر تا تاریخ ۸ آبان ماه مبلغ کامل را واریز نمایند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قرعه کشی روشی عادلانه برای توزیع خودرو

مطالب مرتبط

آیا پلت‌فرم های داخلی منحصر به فرد یا قرضی هستند؟

سجاد ناجی

در خانه بمانیم

سجاد ناجی

تداوم زیان دهی خودروسازان در سال‌ جاری

سجاد ناجی

نظر دهید.