مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

برنامه سه ماه پایانی سال با هدف تولید ۲۱۰ هزار خودرو

برنامه سه ماه آخر سال با هدف تولید 210 هزار خودرو گروه خودروسازی ایران خودرو از ابتدای سال تا روز 21 آذرماه موفق شده است که تولید بیش از 440 هزار خودرو

برنامه سه ماه آخر سال با هدف تولید ۲۱۰ هزار خودرو

گروه خودروسازی ایران خودرو از ابتدای سال تا روز ۲۱ آذرماه موفق شده است که تولید بیش از ۴۴۰ هزار دستگاه خودرو را در مدل های سواری و تجاری به تولید برساند که این برنامه بیشتر برای سه ماه آخر سال تصمیم گیری شده است. ایران خودرو موفق شده از ابتدای سال ۳۰ آذرماه تولید بسیار خوبی را رقم بزند که نسبت به سال قبل ۴۴ درصد افزایش داشته است. همچنین این خودروساز ایرانی در تلاش است تا بتواند تعهدات خود به مشتریان را انجام داده و تولید بهتری را سازماندهی کند تا خودروها به موقع و سر موعد تحویل مشتریان شوند.

در عین حال با اجرای برنامه های مختلف فروش به ویژه فروش فوری و فوق العاده به دنبال افزایش عرضه بازار و کوتاه شدن تعهدات به مشتری است.
تعهد این خودروساز در ۳۱ آذر سال گذشته ۲۸۴ هزار دستگاه بوده که هم اکنون با کاهش ۴۵ هزار دستگاهی به ۲۳۹ هزار دستگاه رسیده است.
بر اساس این گزارش، بزرگترین خودروساز کشور از ابتدای سال جاری تا ۳۰ آذرماه بیش از ۴۳۱ هزار دستگاه خودروی سواری و تجاری به فروش رسانده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد رشد داشته است. صدور فاکتور نسبت به مدت مشابه ۴۳ درصد افزایش داشته است.

بر همین اساس، برنامه ریزی شده است که تولید ماهیانه ۷۰ هزار دستگاه خودرو در سه ماهه آخر سال جاری هدف گذاری شود و تصمیم بر این است که تولید ۲۱۰ هزار دستگاه خودرو در سه ماه آخر سال با قوت بالایی انجام بگیرد.

مطالعه بیشتر  اپتیما K5 قیمت نهایی آن در بازار خودرو ایران اعلام شد

این خودروساز در پایان ۹ ماهه امسال از مجموع تولید سال گذشته پیشی خواهد گرفت تا در شرایط سخت تحریم تولید به موفقیت های بیشتری دست یابد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

(سایپا) به انتقاد از نامگذاری کوییک واکنش نشان داد

سجاد ناجی

سه روش فروش خودرو مصوب شد

سجاد ناجی

خبرگزاری خودرویی ایران | قیمت لاماری ایما در بورس کالای ایران

mortazavi

نظر دهید.