مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

نیسان ترا را با بهترین شرایط قسطی بخرید!

نیسان ترا را با بهترین شرایط قسطی بخرید! اعلام شد که شرایط اولین فروش برای خودروی نیسان ترا، که محصول مونتاژی جدیدی از مانیان خودرو است، منتشر شده است. مانیان خودرو قیمت تقریبی خود برای خودروی ترا را حدود دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان اعلام کرده است. بنابراین، باید در آینده منتظر بمانیم و ببینیم که قیمت نهایی این خودرو برای خریداران به چه میزان خواهد بود.

نیسان ترا را با بهترین شرایط قسطی بخرید!

اعلام شد که شرایط اولین فروش برای خودروی نیسان ترا، که محصول مونتاژی جدیدی از مانیان خودرو است، منتشر شده است. مانیان خودرو قیمت تقریبی خود برای خودروی ترا را حدود دو میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان اعلام کرده است. بنابراین، باید در آینده منتظر بمانیم و ببینیم که قیمت نهایی این خودرو برای خریداران به چه میزان خواهد بود.

مهم‌ترین ویژگی فنی خودروی نیسان ترا این است که از پلتفرم F آلفا در شاسی و بدنه استفاده می‌کند که به معنای بهره‌گیری از عملکرد عالی مهندسی ژاپن در این خودروی ورزشی چند منظوره (SUV) است. زیر کاپوت، یک پیشرانه ۲ لیتری از میتسوبیشی به عنوان موتور اصلی این خودرو وجود دارد. در بازار ایران، ترا مجهز به پیشرانه ۴K31 میتسوبیشی با فناوری MIVEC است، که دارای یک موتور ۲ لیتری توربو TGDi است و توان تولید نهایی ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۶۰ نیوتن متر را دارد.

در سال ۲۰۱۸، مدل ترا (Terra) به عنوان جانشین خانواده قدیمی پالادین (Paladin) از خانواده شاسی بلندهای سایز متوسط نیسان، معرفی شد. این مدل در برخی نقاط جهان با نام نیسان اکسترا (X-Terra) هم شناخته می‌شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت انواع خودرو امروز 18 مرداد

مطالب مرتبط

رشد فروش خودرو در نیمسال دوم

سجاد ناجی

وضعیت قیمت ها در بازار خودروهای ایرانی ۱۹ مهر

mortazavi

دستورالعمل قیمت گذاری ۵ محصول جدید ایران خودرو ابلاغ شد

سجاد ناجی

نظر دهید.