مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

مشخص شدن نوع خودروها در سومین طرح سامانه یکپارچه

مشخص شدن نوع خودروها در سومین طرح سامانه یکپارچه مدیر سامانه یپارچه فروش خودرو، مهدی تقدسی گفت: در مورد اینکه در سومین دور فروش در طرح سامانه یکپارچه چه مدل خودروهایی عرضه خواهد شد، اینگونه بیان کرد که هنوز به طور قطع مشخص نیست چه خودروهایی از سمت کدام خودروسازان ارائه خواهد شد، این مورد به تنوع خودروسازان بستگی دارد.  همچنین در مورد خبرهای خودرویی که منتشر شده این روزها مبنی بر اینکه در دور سوم طرح سامانه یکپارچه، خودروهایی از سایپا ارائه خواهد شد، نیز صحبت ندارد. 

مشخص شدن نوع خودروها در سومین طرح سامانه یکپارچه

مدیر سامانه یپارچه فروش خودرو، مهدی تقدسی گفت: در مورد اینکه در سومین دور فروش در طرح سامانه یکپارچه چه مدل خودروهایی عرضه خواهد شد، اینگونه بیان کرد که هنوز به طور قطع مشخص نیست چه خودروهایی از سمت کدام خودروسازان ارائه خواهد شد، این مورد به تنوع خودروسازان بستگی دارد.

همچنین در مورد خبرهای خودرویی که منتشر شده این روزها مبنی بر اینکه در دور سوم طرح سامانه یکپارچه، خودروهایی از سایپا ارائه خواهد شد، نیز صحبت ندارد. 

همچنین وی درباره اینکه در این دوره ایران خودرو و سایپا هم در این دوره حضور دارد یا نه، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: هم اکنون موردی ارائه نشده است و این احتمال وجود دارد که در دور سوم حضور داشته باشند.

او در پایان توضیحات خود نیز به موضوع دیگری اشاره کرد و گفت: برای آن دسته از متقاضیان خرید خودرو که در دور دوم عرضه خودرویی به آنها تعلق نگرفته است، گفت: در شهریوز ماه امسال حتما شروع خواهد شد و طبق آن متقاضیان می توانند در آن مرحله از بین خودروهایی که عرضه می شود، خودروی خود را انتخاب کنند و در نوبت تحویل خودرو قرار میگیرند.

مشخص شدن نوع خودروها در سومین طرح سامانه یکپارچه  مدیر سامانه یپارچه فروش خودرو، مهدی تقدسی گفت: در مورد اینکه در سومین دور فروش در طرح سامانه یکپارچه چه مدل خودروهایی عرضه خواهد شد، اینگونه بیان کرد که هنوز به طور قطع مشخص نیست چه خودروهایی از سمت کدام خودروسازان ارائه خواهد شد، این مورد به تنوع خودروسازان بستگی دارد. 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  جدیدترین قیمت خودرو راین r3 کارخانه در اردیبهشت 1402

مطالب مرتبط

افزایش کیفیت برخی محصولات سایپا

سجاد ناجی

قیمت رانا در بازار خودرو ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

mortazavi

نکات مهم ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو

mortazavi

نظر دهید.