مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

نوسانات قیمت خودرو در بازار روز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳

نوسانات قیمت خودرو در بازار روز دوشنبه 21 خردادماه 1403 نوسانات قیمت خودرو در بازار روز دوشنبه 21 خردادماه 1403 در گزارش خبری امروز از 22 شرقی اعلام شد.  امروز، دوشنبه 21 خرداد 1403، بازار خودرو با نوسانات قابل‌توجهی همراه بوده است. قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در مقایسه با روزهای گذشته دچار تغییرات محسوسی شده‌اند. این نوسانات می‌تواند بر قیمت‌ها، فروش و موجودی خودروها تأثیر بگذارد. بازار خودروهای داخلی صبح امروز با افت و خیز قابل‌ملاحظه‌ای کار خود را آغاز کرده است.

نوسانات قیمت خودرو در بازار روز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳

نوسانات قیمت خودرو در بازار روز دوشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۳ در گزارش خبری امروز از ۲۲ شرقی اعلام شد.

امروز، دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳، بازار خودرو با نوسانات قابل‌توجهی همراه بوده است. قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در مقایسه با روزهای گذشته دچار تغییرات محسوسی شده‌اند. این نوسانات می‌تواند بر قیمت‌ها، فروش و موجودی خودروها تأثیر بگذارد. بازار خودروهای داخلی صبح امروز با افت و خیز قابل‌ملاحظه‌ای کار خود را آغاز کرده است.

کاهش و افزایش قیمت محصولات ایران خودرو در ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

صبح امروز، قیمت دو خودروی دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) و پژو پارس سفارشی ELX از محصولات شرکت ایران خودرو به ترتیب با کاهش چهار میلیون تومانی و پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به یک میلیارد و ۴۸ میلیون تومان و ۷۴۰ میلیون تومان رسید.

در مقابل، پژو پارس و سورن پلاس دوگانه‌سوز، از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، هر کدام با افزایش قیمت مواجه شدند. پژو پارس با رشد شش میلیون تومانی به ۶۸۸ میلیون تومان و سورن پلاس دوگانه‌سوز با افزایش سه میلیون تومانی به ۷۸۴ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

تغییرات قیمت محصولات سایپا در ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

شاهین G (سانروف) و شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، به ترتیب با کاهش یک میلیون تومانی و سه میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته، به نرخ ۷۱۸ میلیون تومان و ۸۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.

در مقابل، وانت زامیاد گازسوز، از دیگر محصولات این شرکت، با رشد چهار میلیون تومانی به قیمت ۶۳۰ میلیون تومان رسید.

مطالعه بیشتر  احتمالا کیفیت ایران خودرو ریرا پایین خواهد بود
قیمت خودرو‌های مونتاژی در ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

قیمت خودرو‌های مونتاژی مانند محصولات داخلی با نوسانات قابل‌توجهی روبرو شدند.
X33 کراس (اتوماتیک) و آریزو ۶ پرو از محصولات مدیران خودرو، صبح امروز با کاهش ۲۰ میلیون تومانی و ۲۵ میلیون تومانی، به ترتیب با قیمت یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تیگو ۷ پرو پرمیوم، از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، با ریزش ۲۵ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرستیژ: با رشد ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در بازار معامله قرار دارد.

هیوندای توسان: از محصولات جذاب مونتاژی، با افت ۷۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره): نیز با کاهش ۴۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی (ویژه خردادماه)

mortazavi

حتی کاهش قیمت خودرو نیز منجر به خرید نشد!

mortazavi

اعلام قیمت هایما S5 و S7 خرداد ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.