مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

خبرهای جدید نمایشگاه خودروی تهران بهار ۱۴۰۱

خبرهای جدید نمایشگاه خودروی تهران بهار ۱۴۰۱

مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران میزبان معرفی خودروهای جدید ایرانی شد که استارت این نمایشگاه از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بوده است. به گفته مدیر برگزاری این رویداد؛ آقای علیرضا عاجزی، نزدیک به ۴۰۰ عکاس، خبرنگار و فعالان رسانه ای حضور دارند که با حضور ۲۵ شرکت خودروسازی جدیدترین رخدادها را گزارش می دهند و ضمن اینکه از ۱۴ مدل خودروی جدید که شامل: خودروهای تجاری، سواری و وانت رونمایی می شود. لازم به ذکر است که سه خودروساز بزرگ ایران (سایپا، کرمان موتور و مدیران خودرو) نیز در این نمایشگاه حضور نداشتند.

اعلام مکان، زمان دقیق نمایشگاه خودروی تهران بهار ۱۴۰۱

از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت تا پایان روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه این نمایشگاه برقرار خواهد بود و عموم افراد نیز می توانند از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۸ اردیبهشت از این نمایشگاه دیدن کنند که این بازدید برای افراد رایگان است و در مسیر نمایشگاه عوارضی دریافت نخواهد شد.

تیتر خبرهای مهم نمایشگاه خودروی تهران بهار ۱۴۰۱

در این نمایشگاه که تا ۳۰ ام اردیبهشت در حال برگزاری است و محصولات جدیدی معرفی می شوند، تیتر مهمترین رویداد و خبرها را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • افتتاح این نمایشگاه توسط معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایدرو انجام شد.
  • براساس گفته های مدیر فروش لاماری، نزدیک به ۳۵۰۰ دستگاه از این مدل در سال ۱۴۰۱ به مرحله تولید خواهند رسید و دو محصول دیگر نیز در نیمه دوم سال رونمایی خواهند شد.
  • مکث موتور نیز اعلام کرده که ۵ هزار دستگاه تیارا در سال ۱۴۰۱ تولید خواهد شد.
  • بازدید معاون وزیر صمت، علی نبوی از غرفه بهمن موتور
  • با توجه به اظهارات مدیر عامل بهمن موتور، این کمپانی تنها خودروسازی است که تعهدات معوق اش صفر شده است و هدف این خودروسازی جلب رضایت مشتری می باشد که در ادامه صحبت های خود نیز با قرعه کشی خودرو مخالفت کرد.
  • درمراسم رونمایی محصولات ایران خودرو معاون وزیر صمت نیز حضور داشت و با تمجید از محصولات جدید این خودروسازی، اظهار کرد که تولید خودروهای دارای نقض از این کمپانی خردادماه متوقف خواهد شد.
مطالعه بیشتر  موتور باکسر خودرو چیست؟

خودروهایی که در نمایشگاه ماشین تهران ۱۴۰۱ حضور دارند عبارتند از:

ایران خودرو: دو محصول جدید با نام های هایما ۸S و “هایما ۷X” برای اولین بار رونمایید شدند. ضمن اینکه دیگر محصولات این خودروساز ایرانی مانند:

  • پژو ۲۰۶ تیپ ۳
  • پژو ۲۰۷ سقف رنگی
  • تارا اتوماتیک

هم در کنار دو محصول جدید حضور داشتند.

غرفه بهمن موتور نیز با خودروهای خود تحت عنوان سدان جدید رسپکت و دیگنیتی پرستیژ نیز حضور خود را اعلام کرد.

مکث موتور نیز همراه با کلوت اتوماتیک رونمایی محصول جدید خود به نام کراس اوور جدید تیارا را انجام داد.

فردا موتور نیز در غرفه خود یک ون چینی از کمپانی دانگ فنگ داشت که با نام اف ام سی M4 شناخته می شود.

در دیگر غرفه ها نیز یک مدل جدید پیکاپ آمیکو آرتیسون و لاماری ایما نیز دیده می شدند.

برگزاری این نمایشگاه خودرو قرار بود در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ اتفاق بیفتد که کمی به تعویض افتاد و این رویداد مجددا از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ شروع و تا پایان اردیبهشت ادامه خواهد شد که محل برگزاری رونمایی از خودروهای جدید در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران است که برای بازدید در این روزهای اعلام شده می توانید از ساعت ۱۱ الی ۱۸ مراجعه کنید. 

اما این نمایشگاه قرار بود در بهمن ماه ۱۴۰۰ رونمایی شود که طبق جلسه ای با حضور عباس تقدسی نژاد مدیر عامل نمایشگاه شهر آفتاب و شرکت هرمس برگزار کننده نمایشگاه خودرو، تصمیم گرفته شد در فروردین ماه برگزار شود که باز هم با توجه به شرایط کرونایی این اتفاق کمی به تعویق افتاد و مجددا در ماه اردیبهشت انجام شد.

مطالعه بیشتر  پیکاپ کلوت از مکث موتور یا دایون V5 + بررسی مشخصات و تصاویر

همچنین بخوانید:  الزام اجرای تعهد ۱۵ گانه خودروسازان

در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۰ چه اتفاقی افتاد!؟

طبق تحریم هایی که ما از سال ۹۷ با آن درگیر هستیم، بیشتر برندهای بین المللی خودرویی از بازار ایران خداحافظی کردند که به دنبال آن منتظر ماندیم تا این نمایشگاه در سال ۹۸ اتفاق بیفتد که با عدم استقبال خودروسازان روبه رو شد و به علت اینکه برندهای خارجی در ایران نیز حضور نداشتند و همه گیری کرونا نیز عامل مهمی بود، تمامی عوامل باعث شدند تا این اتفاق در سال ۱۴۰۱ بیفتد.

این طور پیش بینی می شود که حداقل ۱۰ محصول جدید در زمینه خودروهای سواری وتجاری رونمایی شوند تا به این لحظه که جدیدترین گزارشات خبر خودرویی را اعلام خواهیمکرد، محصولاتی که قرار است در نمایشگاه رونمایی شوند شامل:

  • لاماری محصولی جدید از آرین موتور
  • فرداموتور و معرفی FMC T5
  • مکث موتور و کراس اوور لوکس این برند
  • محصولات ارتقا یافته ایران خودرو و شروع ۲ طرح فروش محصولات این خودروسازی
  • محصولات آپدیت شده سایپا
  • خودروسازی ایلیا و کیان موتور وارنا با مدل دایون Y5
  • معرفی کینگ لینگ تاگا H توسط پادرادیزل
  • شرکت آمیکو و رونمایی از آسنا توربو اتوماتیک
  • ماموت و شرکت های زیر مجموعه در معرفی خودروهای کاری و تجاری جدید
  • شرکت شایان دیزل و معرفی محصولات سری دافران
  • گروه تجاری بهمن و محصولات جدید در مدل سواری

هنوز اعلام دقیقی نشده است که آیا شرکت هایی مانند: مدیران خودرو وکرمان موتور در نمایشگاه حضور دارند یا خیر اما این احتمال هست که حضور مدیران خودرو از کرمان موتور بیشتر باشد.

 

 

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو

سجاد ناجی

تارا اتوماتیک V۴ LX + مشخصات و امکانات آماده ارائه به مشتریان است.

mortazavi

نحوه تعیین قیمت متعارف خودرو اعلام شد

سجاد ناجی

نظر دهید.