مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

نمایشگاه خودروی تهران آغاز شد (بهمن ماه ۱۴۰۲) / ثبت نام ویژه خبرنگاران

نمایشگاه خودروی تهران آغاز شد (بهمن ماه 1402)  روز دوشنبه، ۹ بهمن ۱۴۰۲، نمایشگاه خودروی تهران، معروف به اتواکسپو تهران، را به عنوان روز اختصاصی خبرنگاران (Press Day) در نظر گرفته است. با توجه به اطلاعیه ارائه شده توسط روابط عمومی نمایشگاه خودرو تهران، اعلام شده است که اصحاب رسانه می‌توانند برای شرکت در روز ویژه خبرنگاران نمایشگاه خودروی تهران، از ساعت ۸ صبح روز سوم بهمن تا ساعت ۷ صبح روز هفتم بهمن، اقدام به ثبت‌نام آنلاین نمایند.

نمایشگاه خودروی تهران آغاز شد (بهمن ماه ۱۴۰۲) 

روز دوشنبه، ۹ بهمن ۱۴۰۲، نمایشگاه خودروی تهران، معروف به اتواکسپو تهران، را به عنوان روز اختصاصی خبرنگاران (Press Day) در نظر گرفته است.

با توجه به اطلاعیه ارائه شده توسط روابط عمومی نمایشگاه خودرو تهران، اعلام شده است که اصحاب رسانه می‌توانند برای شرکت در روز ویژه خبرنگاران نمایشگاه خودروی تهران، از ساعت ۸ صبح روز سوم بهمن تا ساعت ۷ صبح روز هفتم بهمن، اقدام به ثبت‌نام آنلاین نمایند.

این فرصت برای فعالان حوزه مطبوعات، رسانه‌های عمومی و تخصصی، خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای و مجازی فراهم شده است. آدرس سایت رسمی نمایشگاه برای ثبت‌نام آنلاین TehranAutoExpo.ir می‌باشد.

این فعالان حوزه خبری که در نمایشگاه خودروی تهران ثبت‌نام نموده و در روز ویژه خبرنگاران (Press Day) حضور یابند، فرصتی برای اشتراک گذاری در تجربه‌ی نزدیکی با جدیدترین خودروهای داخلی و خارجی را دارند.

این روز، به عنوان یکی از بهترین فرصت‌ها برای پوشش خبری و گزارش‌دهی از یکی از مهمترین رویدادهای صنعت خودروی کشور شناخته می‌شود، و از آنجا که برای اولین بار است که چنین فضایی برای پوشش مراسم فراهم می‌شود، فعالان حوزه رسانه می‌توانند از این فرصت بهره ببرند.

در این نمایشگاه، شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلفی از جمله تولیدکنندگان و واردکنندگان خودرو، تأمین‌کنندگان قطعات و تجهیزات خودرو، ارائه‌دهندگان خدمات خودرو، فناوران و نوآوران خودرو، صنایع وابسته به خودرو، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، اتحادیه‌ها و انجمن‌های تخصصی، رسانه‌ها و نشریات تخصصی خودرو حضور خواهند داشت.

این فرصت به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با آخرین دستاوردها و محصولات جدید در صنعت خودرو کشور آشنا شوند و در معرض نمایش قرار گیرند.

مطالعه بیشتر  کارنامه فروش خودروسازان

لطفا توجه داشته باشید که پس از ثبت نام ابتدایی و بررسی صلاحیت و احراز هویت، متقاضیان برای دریافت مجوز حضور در روز Press Day نمایشگاه خودروی تهران، یک پیامک تأییدیه دریافت خواهند کرد.

سپس، کارت شناسایی دیجیتال به آنها ارسال خواهد شد که در روز مراسم حضور الزامی دارد. همچنین، برای دریافت کارت شناسایی فیزیکی، مراجعه به ستاد برگزاری نمایشگاه Auto Expo Tehran در محل نمایشگاه شهر آفتاب در روز نهم بهمن الزامی است.

بدیهی است که به دلیل محدودیت حضور رسانه‌ها در روز ویژه خبرنگاران، توصیه می‌شود که متقاضیان حضور در این رویداد، با سرعت و به زودی‌تر ممکن، به ثبت نام اقدام نمایند.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

قیمت تارا امروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

mortazavi

اکثر خریداران خودرو فروشنده‌اند

سجاد ناجی

قیمت های تسلا مدل ۳ و مدل Y همچنان در نوسان

mortazavi

نظر دهید.