مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

نمایشگاه خودروی تهران بالاخره برگزار خواهد شد

نمایشگاه خودروی تهران بالاخره برگزار خواهد شد

بازگشت نمایشگاه خودروی تهران خبر خوبی برای علاقه مندان به این صنعت در ایران بود، زیرا پس از سه سال غیبت بالاخره این نمایشگاه به مرحله برگزاری رسید.

آخرین نمایشگاه خودروی کشور در دی ماه ۱۳۹۷ برگزار شد، در آن نمایشگاه خبری از واردات کنندگان مختلف خودرو نبود و از طرفی به دلیل تحریم ها خودروسازان داخلی نیز محصولی برای عرضه نداشتند و این نمایشگاه به یکی از سردترین نمایشگاه های خودرویی کشور تبدیل شد.

بعد از آن نیز به بهانه شیوع ویروس کرونا و از طرفی به دلیل وخامت اوضاع صنعت خودرو دیگر رغبتی به برگزاری نمایشگاه خودرو در تهران نبود تا اینکه امسال مقرر شده پس از سه سال غیبت یک نمایشگاه اختصاصی در حوزه صنعت خودرو در تهران افتتاح شود.

البته با توجه به لیست شرکت کنندگان این نمایشگاه و پیش بینی ها از حضور برندهای مختلف میتوان نام نمایشگاه بین المللی را از این رویداد برداشت و نام مناسب تری برای آن برگزید ، برای مثال : ” نمایشگاه عرضه مشترک محصولات چین و ایران “ زیرا دیگر رنگ و بویی از خودروهای صفر ژاپنی ، آلمانی ، کره ای و… در بازار ایران نیست.

با این حال پیش بینی میشود که نمایشگاه امسال به حضور و رونمایی گسترده خودروهای چینی از برندها و گروه های مخلف همراه باشد.

نمایشگاه خودروی تهران از تاریخ ۲۵ الی ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران یعنی شهر آفتاب برگزار خواهد شد و عموم میتوانند از تاریخ ۲۶ بهمن ماه در سالن اصلی ، A4  و A5 به بازدید بپردازند.

مطالعه بیشتر  مدل خودروهای وارداتی در سامانه حضور یافتند، آماده انتخاب از سوی متقاضیان هستند....

همچنین پیش بینی میشود دو گروه خودروسازی ایران خودرو سایپا در سالن A5 حضور داشته باشند و محصولاتی مانند رهام ، شاهین ، K132 و… را به نمایش بگذارند.

لازم به ذکر است وضعیت حضور گروه مدیران خودرو و کرمان موتور با توجه به شرایط آن ها در هاله از ابهام قرار دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

عدم شناخت مسئولان وزارت صمت و خودروسازان از شرایط جامعه

سجاد ناجی

راهکاری برای برخورد با گران فروشی خودرو در بازار

سجاد ناجی

طرح پیش فروش خودروی فونیکس FX ویژه مردادماه ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.