مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

نماد متفاوت و به روز تارا در بازار ایران!!!

تارا خودروی ایرانی | نماد خودروی تارا | جدیدترین خودروی ایرانی | محصولات ایران خودرو 

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ ساعت ۱۳:۲۵

خودروی جدید ایرانی “تارا” با نمادهای مختلفی وارد بازار خواهد شد…

به گفته معاون طراحی محصولات ایران خودرو “تارا” یک محصول جدید ایرانی می باشد که نمادهای متنوعی نیز دارد و ضمن انتشار این خبر در ۲۲ شرقی، در ادامه کیانوش پورمجیب که معاون تحقیقات، طراحی و تکوین خودروهای تولید شده در ایران خودرو است این چنین گفته اند که:

طراحی تمامی بخش های این خودرو مانند موتور TU5 با گیربکس متناسب و شبکه برق الکترونیک آن کاملا جدید می باشد.

همچنین سامانه کنترل پایداری ESC مخصوص این خودرو نیز کالیبره شده و ایمنی این خودروی ایرانی جدید بسیار بالاتر از دیگر محصولات تولید شده می باشد.

از دیگر بخش های تقویت شده خودروی جدید تارا می توان به سیستم خنک کاری، سیستم تهویه، اقلام تزئیناتی که به وسیله سازندگان داخلی طراحی شده است، اشاره کرد که بدنه این خودرو نیز طراحی شده به وسیله مهندسان ایرانی می باشد که زیبایی بسیار منحصر به فردی دارد.

در ادامه پور مجیب توضیحات دیگری نیز اضافه کرد مبنی بر اینکه پروژه “خودروی تارا” در دی ماه سال قبل در ستاد سیاست گذاری پروژه های ایران خودرو تصوییب شد که بر اساس این ستاد، خرداد ماه سال ۱۴۰۰ زمان تولید انبوه و عرضه آن به بازار نیز مشخص شد اما باتلاش بسیاری که در ایران خودرو وجود داشت اجرا شدن پروژه بسیار کوتاه بود و با برنامه های انجام شده در بهمن ماه سال ۹۹ تولید آن شروع و افزایش خواهد داشت.

مطالعه بیشتر  نسخه جدید از پیکاپ دیزل ایران خودرو در اسفندماه
تارا خودروی ایرانی | نماد خودروی تارا | جدیدترین خودروی ایرانی | محصولات ایران خودرو 
تارا خودروی ایرانی | نماد خودروی تارا | جدیدترین خودروی ایرانی | محصولات ایران خودرو 

ضمن اینکه طراحی و تولید خودروی تارا به وسیله مدیران ارشد و همت و تلاش تمامی کارکنان آن با موفقیت به انجام رسیده است در این خصوص معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران خودرو ضمن اشاره به این تلاش مداوم اشاراتی داشتند به اینکه:

امضای تعهدنامه تامین قطعات برای تولید این محصول هم مهر تاییدی بر همدلی سازندگان برای به حقیقت پیوستن تمامی اهداف پروژه می باشد و تمامی تجربه هایی که در این مدت به دست آمده به صورت مکتوب در قالب یک کتاب آموزشی جمع آوری شده است.

تارا در کمتر از دو سال به تولید انبوه می رسد…

خودروی جدید ایرانی به  یک روش کاملا جدید تولید و هدایت می شود که البته جزء افتخارات ایران و ایرانی می باشد. در این خصوص پورمجیب همچنین اضافه کرده است که این خودرو به گونه ای طراحی شده است که قابلیت جایگزینی موتور EF7 و دیگر موتورهای توسعه یافته وجود داشته باشد و در مدت زمان کوتاهی این خودرو با وجود تحریم ها و محدودیت ها مسیر کامل تولید خود را به درستی طی کرده است.

چنانچه از انتقال سند انواع مدل سمند و هزنیه های متفاوت آنها در دفاتر رسمی  هنوز اطلاعاتی ندارید می توانید قیمت انتقال سند انواع مدل خودروی سمند را در لینک قرار داده شده مشاهده کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خداحافظ پراید!

سجاد ناجی

سامانه اصالت قطعات خودرو را بخاطر بسپارید

سجاد ناجی

وضعیت خودروسازان بعد از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.