مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

نسخه جدید هایما S5 با گیربکس AT6 به بازار آمد !؟

نسخه جدید هایما S5 با گیربکس AT6

نسخه جدید هایما S5 با گیربکس AT6 به بازار آمد !؟ | نسخه جدید هایما S5 با گیربکس AT6 | تغییر گیربکس CVT به AT | سازگاری بهتر گيربكس هاي AT با شرايط اقليمـی و جغرافيايی كشور

با توجه به عرضه هايما S5 با موتور توربو شارژ ۱٫۵ ليتر شركت ايـران خـودرو بـر آن شـد تـا در نسـخه جديدی از اين خودرو با استفاده از تكنولوژی های روز گامی در جهت پاسخگويی به خواست مشتريان و افـزايش رضـايتمندی ايشـان برداشته شود و بهبودهايی در اين خودرو ايجاد نمايد.

در اين نسخه جديد با توجه به سازگاری بهتر گيربكس هاي AT با شرايط اقليمـی و جغرافيايی كشور، گيربكسCVT به گيربكس AT6 (اتوماتيك ۶ سرعته) تبديل شده و تغييراتی در روكش صندلی ها و رودری ها بـه اجرا درآورده است.

اين خودرو از لحاظ ظاهر بيرونی تفاوتی با هايما S5 توربو شارژ ندارد.

اين خودرو از لحاظ ظاهر بيرونی تفاوتی با هايما S5 توربو شارژ ندارد. فروش این خودرو بصورت فروش فوق العاده و بدون قرعه کشی طی روزهای آینده اجرا خواهد شد.

 

معرفي محصول جديد ايران خودرو هايما S5 با گيربكس AT6

 

هايما S5 توربو شارژ، خودرويی كراس اوور در كلاس ابعادی C است كه با بهره گيری از طراحی به روز و زيبا، جلوه ای با شكوه، دوسـت داشتنی و قدرتمند از توان طراحی متخصصان شركت هايما را به رخ می كشد.

محصول هايما S5 با گيربكس AT6 ضمن برخورداری از زيبايی، ايمنی و تجهيزات مناسب، همانند هايما S5 دارای موتور پر قـدرت مجهز به توربو شارژ بوده و بيش از پيش می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گيرد.

مطالعه بیشتر  نقشه راه برای کاهش معوقات خودروسازان

معرفي محصول جديد ايران خودرو هايما S5 با گيربكس AT6

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

زمان قرعه کشی ۴ محصول ایران خودرو مشخص شد

سجاد ناجی

آخرین قیمت های ایران خودرو ۳۰ دی ماه ۹۹

mortazavi

راهکار های انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی برای رفع مشکلات

سجاد ناجی

نظر دهید.