مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

نحوه تبدیل حواله ایران خودرو به محصولات دیگر

نحوه تبدیل حواله ایران خودرو به محصولات دیگر نحوه تبدیل حواله اسفندماه 1402 براساس جدول زیر اعلام شده است که نمایندگان موظف هستند برای اطلاع رسانی به عموم اقدامات لازم را انجام دهند. 

نحوه تبدیل حواله ایران خودرو به محصولات دیگر

نحوه تبدیل حواله اسفندماه ۱۴۰۲ براساس جدول زیر اعلام شده است که نمایندگان موظف هستند برای اطلاع رسانی به عموم اقدامات لازم را انجام دهند.

موارد مهم بخشنامه

این بخشنامه برای تبدیل قراردادهای پیش فروش که دعوتنامه آنها منقضی شده است تهیه و برنامه ریزی شده است.

لازم به ذکر است که بر اساس مقررات و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض تکمیل دعوتنامه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه به صورت خودکار محاسبه می شود.

خبر پیشنهادی امروز: در جدیدترین طرح های پیش فروش ایران خودرو دیزل سه مدل از کامیون های خود را با طرح ویژه پیش فروش کرده است که با کلیک بر روی لینک می توانید جزئیات بیشتری از این خبر را بخوانید.

پس از تبدیل، ارائه لیست قیمت اعتباری و مجدد الزامی است تا مابه التفاوت نهایی توسط سیستم با دقت و اطمینان بیشتری محاسبه شود.

در صورت نیاز به به روز رسانی و تغییر شرایط مرورگر، شرایط تبدیل به حالت تعلیق درآمده و از طریق سامانه سیتریکس فروشندگان اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.
ضمناً تاکید می شود با مراجعه مشتری نمی توان به صورت مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش خدمات ارائه کرد.
نحوه تبدیل حواله ایران خودرو به محصولات دیگر  نحوه تبدیل حواله اسفندماه 1402 براساس جدول زیر اعلام شده است که نمایندگان موظف هستند برای اطلاع رسانی به عموم اقدامات لازم را انجام دهند. 
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  هزینه انتقال سند خودروهای داخلی بیشتر از خودروهای وارداتی

مطالب مرتبط

قیمت انواع خودروی تندر ۹۰ در ۳ آبان

mortazavi

وزارت صمت: خواستار بررسی مجدد در قیمت خودروها را داریم…

mortazavi

عرضه ۲۵۰ دستگاه هایما S7 ، S5 در بورس کالا

سجاد ناجی

نظر دهید.