مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اعلام نتایج نوبت دهی خودروهای فرسوده

اعلام نتایج نوبت دهی خودروهای فرسوده نتایج نوبت دهی تخصیص خودرو به متقاضیان طرح تعویض خودروهای فرسوده که در دور دوم فروش یکپارچه خودرو در سامانه ثبت نام کرده اند، امروز اعلام شد.

اعلام نتایج نوبت دهی خودروهای فرسوده

نتایج نوبت دهی تخصیص خودرو به متقاضیان طرح تعویض خودروهای فرسوده که در دور دوم فروش یکپارچه خودرو در سامانه ثبت نام کرده اند، امروز اعلام شد.

روز چهارشنبه ۲۴ خردادماه، نتایج برنامه ریزی تحویل خودرو برای متقاضیان مرحله دوم فروش یکپارچه شامل طرح عادی و مادران مشمول طرح جوانان جمعیت اعلام شد.

از ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مرحله دوم طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی بر اساس مراحل گزینش آغاز شد و متقاضیانی که قصد خرید خودرو از طریق این سامانه را داشتند، از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت مهلت داشتند تا نسبت به افتتاح حساب بانکی وکالتی نمایندگی اقدام کنند.

پس از این مرحله و پیگیری اطلاعات مشتریان، متقاضیانی که شرایط لازم را داشتند می توانستند در بازه زمانی ۳ تا ۱۰ خردادماه در سامانه انتخاب کنند.

هدف از اجرای این طرح عرضه گسترده و شفاف خودروهای داخلی به دلیل افزایش و تثبیت جریان تولید خودرو در سال جاری و همچنین برنامه ریزی برای افزایش مستمر تولید است.

در اولین دوره عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه، بیش از ۹۰۰ هزار نفر برای خرید خودرو ثبت نام کردند و بر اساس وعده فاطمی امین وزیر سابق صمت مبنی بر حذف قرعه کشی، در دوره اول قرعه کشی صورت نگرفت و فقط بر اساس سفارش کلیه متقاضیان خرید خودرو در سامانه بر اساس نوبت خودرو داده می شود.

نتایج دور دوم طرح تحویل یکپارچه خودروهای داخلی (https://esalecar.ir/login) از طریق سامانه یکپارچه قابل مشاهده است.

در دور دوم سامانه یکپارچه حدود ۳ درصد از متقاضیان با «عدم تخصیص» خودرو مواجه شدند و مقرر شد این سامانه در شهریور ماه سال جاری مجدداً برای این افراد باز شود و آن‌ها بتوانند خودروی موردنظر را انتخاب کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قطعه‌سازان اهل خودروسازی؟

مطالب مرتبط

ورود خودروی اطلس جدید به نمایندگی ها

mortazavi

کاهش قیمت خودروهای داخلی در بازار

سجاد ناجی

فروش تانک ۳۰۰ از گریت وال آماده فروش در سامانه خودروهای وارداتی جانبازان

mortazavi

نظر دهید.