مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

نتایج قرعه کشی خودروهای خارجی امروز ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نتایج قرعه کشی خودروهای خارجی امروز 22 اسفند 1401 ساعت 14 دیروز 21 اسفند ماه 1401 در محل وزارت صمت، قرعه کشی لیست متقاضیان خودروهای وارداتی برگزار شد. به گفته سخنگوی وزارت صمت، علاقه مندان پس از انتشار فهرست می توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه saleauto.ir از ترتیب و زمان تخصیص خودرو اطلاع پیدا کنند. نتایج قرعه کشی دوشنبه 22 اسفند 1401 اعلام خواهد شد.

نتایج قرعه کشی خودروهای خارجی امروز ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ساعت ۱۴ دیروز ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ در محل وزارت صمت، قرعه کشی لیست متقاضیان خودروهای وارداتی برگزار شد. به گفته سخنگوی وزارت صمت، علاقه مندان پس از انتشار فهرست می توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در سامانه saleauto.ir از ترتیب و زمان تخصیص خودرو اطلاع پیدا کنند. نتایج قرعه کشی دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد.
همانطور که قبلا نیز ذکر شده بود، قرعه کشی خودروهای خارجی بعد از استعلام شرایط ثبت نام کنندگان است که مواردی همچون: نداشتن پلاک انتظامی فعال، داشتن سن ۱۸ سال و گواهینامه رانندگی معتبر، عدم خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته بود و علاوه بر موارد ذکر شده، افراد باید حساب وکالتی ۵۰۰ میلیون تومانی را نیز داشته باشند تا بتوانند در قرعه کشی شرکت داده شوند.

اعلام نتایج قرعه کشی خرید خودروهای وارداتی در تاریخ ۲۲ اسفند

به گفته مدیر طرح واردات خودرو در وزارت صمت، نتایج قرعه کشی خودروهای خارجی قرار است امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه اعلام شود که انعقاد قرارداد و تحویل خودروها به سال بعد موکول خواهد شد و زمان دقیقی نیز برای آن هنوز اعلام نشده است.

مدیر پروژه واردات خودرو وزارت صمت گفت: روز گذشته مراسم قرعه کشی و معرفی خودروهای وارداتی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام شد و امروز ۲۲ اسفندماه نتایج در سامانه saleauto .ir اعلام می شود و سپس برای برندگان پیامک ارسال خواهد شد. وی افزود: تلاش می‌شود تا ۶ ماه آینده حداقل ۱۰۰ هزار خودرو وارد کشور شود.
ضیغمی گفت: تاکنون حدود ۱۵۰۰ خودرو به کشور وارد شده که از این تعداد حدود ۱۲۰۰ خودرو قابل اهدا است.
به گفته مجری طرح واردات خودروسازی صمت، عرضه خودروهای وارداتی احتمالا تا پایان سال به پایان می رسد، اما انعقاد قرارداد و تحویل خودروها تا سال آینده تمدید می شود.
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت دایون Y5 توسط ایلیا موتور اعلام شد + زمان فروش

مطالب مرتبط

سود ۲۶۹ میلیون تومانی با خرید دنا امروز ۵ دی ماه

mortazavi

کاهش مشتریان در بازار خودرو

سجاد ناجی

محصولات زامیاد در طرح فروش ویژه بهمن ماه (دهه فجر ۱۴۰۱)

mortazavi

نظر دهید.