مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

میزبانی بورس کالا تنها امروز ۳۰ ابان ماه در حراج این خودرو

میزبانی بورس کالا تنها امروز 30 ابان ماه در حراج این خودرو بورس کالا برای خرید خودرو کاپرا 2 سفید که قرار است در تاریخ سه شنبه 30 آبان ماه به مدت یک روز عرضه شود را اطلاع رسانی کرد. با توجه به اطلاعات دریافتی از سوی شرکت، خوشحالیم که محصول جدید خودروی کاپرا ۲ سفید، قرار است در تاریخ سه شنبه ۳۰ آبان به بازار عرضه شود. مهلت ثبت سفارش برای این خودرو از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۳۰ آبان شروع خواهد شد. به منظور بهره‌برداری بهینه و مدیریت مناسب از سفارش‌های دریافتی، کارگزاران مجاز خواهند بود تا ساعت ۸:۳۰ روز مذکور اقدام به مسدودسازی سفارش‌های دریافتی نمایند. لذا توجه فرمایید که میزان پیش دریافت برای این خرید به میزان ۱۰ درصد از مبلغ نهایی خرید محصول تعیین شده است.

میزبانی بورس کالا تنها امروز ۳۰ ابان ماه در حراج این خودرو

بورس کالا برای خرید خودرو کاپرا ۲ سفید که قرار است در تاریخ سه شنبه ۳۰ آبان ماه به مدت یک روز عرضه شود را اطلاع رسانی کرد. با توجه به اطلاعات دریافتی از سوی شرکت، خوشحالیم که محصول جدید خودروی کاپرا ۲ سفید، قرار است در تاریخ سه شنبه ۳۰ آبان به بازار عرضه شود. مهلت ثبت سفارش برای این خودرو از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۳۰ آبان شروع خواهد شد. به منظور بهره‌برداری بهینه و مدیریت مناسب از سفارش‌های دریافتی، کارگزاران مجاز خواهند بود تا ساعت ۸:۳۰ روز مذکور اقدام به مسدودسازی سفارش‌های دریافتی نمایند. لذا توجه فرمایید که میزان پیش دریافت برای این خرید به میزان ۱۰ درصد از مبلغ نهایی خرید محصول تعیین شده است.

هر کد ملی (اشخاص حقیقی) تتها امکان ثبت سفارش یک مدل خودرو و هر شناسه ملی که برای اشخاص حقوقی و امکان ثبت سفارش نهایت سه دستگاه خودرو را داشته باشند.

اطلاعات دریافتی نشان می‌دهد که اشخاصی که در عرضه‌های گذشته موفق به خرید خودرو شده‌اند و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی خودرو خریداری کرده‌اند، نیز می‌توانند از امکان ثبت سفارش برای خودروی جدید استفاده کنند.

ضمن رعایت شرایط مشخص شده، این افراد نیز امکان ثبت سفارش برای خودرو مورد نظر را دارا می‌باشند.

در تالار خودرویی بورس کالای ایران، فردا، روز سه شنبه مورخ ۳۰ آبان ماه، ۱۰۰ دستگاه خودرو مدل کاپرا ۲ سفید که متعلق به شرکت بهمن موتور می‌باشد، به عرضه خواهد رسید.

مطالعه بیشتر  در بازار خودروهای خارجی چخبر است؟ (10 مهرماه 1402)

بازار کالا شرایط خرید خودروی کاپرا ۲ سفید را که قرار است در تاریخ مذکور (سه شنبه ۳۰ آبان) عرضه شود، اعلام نموده است. بر اساس نامه‌ای که توسط مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران صادر شده است، مهلت ثبت سفارش از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۳۰ آبان شروع خواهد شد. به منظور مدیریت بهتر سفارش‌های دریافتی از مشتریان، کارگزاران مجاز خواهند بود تا ساعت ۸:۳۰ روز مذکور اقدام به مسدودسازی سفارش‌های دریافتی نمایند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

خودروهای تجاری به بورس کالا میروند ؟

سجاد ناجی

خودروی آریا؛ کراس اووری جدید از سایپا

mortazavi

ریزش قیمت خودروهای پرطرفدار ۲۹ تیر

mortazavi

نظر دهید.