مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

بنزین رکورد صد ساله خود را شکست!

مصرف بنزین رکورد صد ساله خود را شکست! به گفته سخنگوی صنف جایگاه داران کشور، در روزهای پایانی سال، مصرف بنزین با رشد بی سابقه ای همراه بود که باعث شد ایران در بین کشورهای جهان، در رده هفتم برای مصرف روزانه قرار بگیرد. رضا نواز همچنین با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی و بعد از آن مصرف بالای خودروهای ایرانی یکی از دلایلی بود که باعث رکوردشکنی این موضوع شد و در ادامه صحبت های خود گفت: با وجود رشد بالای مصرف بنزین، تلاش تمامی فعالان توزیع سوخت تا امروز این بوده که به شکل پایداری باشد و بعضی مشکلات هم درنهایت سرعت و تلاش مدیران کشوری و استانی و همچنین صبوری مالکان و پرسنل جایگاه ها است. 

مصرف بنزین رکورد صد ساله خود را شکست!

به گفته سخنگوی صنف جایگاه داران کشور در روزهای پایانی سال، مصرف بنزین با رشد بی سابقه ای همراه بود که باعث شد ایران در بین کشورهای جهان، در رده هفتم برای مصرف روزانه قرار بگیرد. رضا نواز همچنین با اشاره به اینکه سفرهای نوروزی و بعد از آن مصرف بالای خودروهای ایرانی یکی از دلایلی بود که باعث رکوردشکنی این موضوع شد و در ادامه صحبت های خود گفت: با وجود رشد بالای مصرف بنزین، تلاش تمامی فعالان توزیع سوخت تا امروز این بوده که به شکل پایداری باشد و بعضی مشکلات هم درنهایت سرعت و تلاش مدیران کشوری و استانی و همچنین صبوری مالکان و پرسنل جایگاه ها است.

او همچنین در ادامه صحبت های خود گفت: هفته پیش بالاترین مقدار مصرف بنزین را شاهد بودیم که امیدوار هستیم تا مردم در حد توان در مصرف بنزین مدیریت لازم را داشته باشند و بتوانیم بدون چالشی هفته جاری را نیز بگذارنیم… بیشتر از ۴۰ هزار نفر مالک و پرسنل در تمامی جایگاه های سوخت، در لحظه تحویل سال مشغول فعالیت بودند و جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

همچنین فعالیت شبانه روزی و پاسخگویی پرنسل در جایگاههای سوخت در ایام نوروز پابرجاست و مردم می توانند هر گونه انتقاد و پیشنهاد خود را به شماره  ۰۲۱۷۷۵۲۲۶۷۸ و داخلی مدنظر اطلاع دهند و اطمینان داشته باشند که رسیدگی می شود.

براساس گزارشات به دست آمده، مصرف بنزین کشور در روز جمعه به تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۲ با رقم ۱۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بوده است که در مقایسه با ارقام سال قبل، نزدیک به ۰٫۷ درصد افزایش داشته است. علاوه براین، میانگین مصرف بنزین کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا به الان ۱۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بوده که مصرف بنزین درکشور در روز ۴ فروردین به نسبت روز قبل آن یعنی ۳ فروردین ۱۴۰۲ ۸٫۵ درصد افزایش داشته است.

مطالعه بیشتر  افزایش قیمت نجومی محصولات کرمان موتور

در تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ و آخرین روز سال، بیشتر از ۱۴۴ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکوردی بی سابقه در مصرف بنزین کل کشور به حساب می آید.

در ۱۰ روز اخر سال میانگین ۱۲۱٫۸ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد نسبت به سال ۱۴۰۰ یعنی از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ اسفند با ۱۰۶٫۹ میلیون لیتر ۱۳٫۹ درصد افزایش نشان می دهد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

جدول قیمت انواع تندر یا ال نود در ۲۴ مهر

mortazavi

فردا موتور قیمت دو خودرو فردا T5 و فردا SX5 افزایش داد

سجاد ناجی

هزینه فایده نصب فیلتر دوده در خودروهای سنگین

سجاد ناجی

نظر دهید.