مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

مشخص شدن قیمت ایکس ۵۵ پرو توسط مدیران خودرو

مشخص شدن قیمت ایکس 55 پرو توسط مدیران خودرو

مشخص شدن قیمت ایکس ۵۵ پرو توسط مدیران خودرو | عرضه این محصول در سامانه یکپارچه | کیفیت نامشخص ایکس ۵۵ پرو

قیمت خودرو جدید ایکس ۵۵ پرو از سوی شرکت مدیران خودرو اعلام شد و این محصول قرار است بصورت قرعه کشی از طریق سامانه یکپارچه عرضه شود.

این خودرو از همان ابتدا مثل دیگر کراس‌اوورهای چری به موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ مجهز بوده و در نسخه پرو نیز همان موتور را به کار گرفته است؛ با این تفاوت که سطح توان خروجی آن نسبت به قبل افزایش پیدا کرده و حالا حدود ۱۵۶ اسب بخار قدرت به همراه ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور از درون این موتور بیرون کشیده خواهد شد.

همچنین گیربکس دوکلاچه جای خود را به جعبه دنده اتوماتیک سی وی تی ۹ سرعته مشابه نمونه موجود در چری آریزو ۶ سپرده است.

ام وی ام ایکس ۵۵ پرو حدود ۱۴۳۹ کیلوگرم وزن دارد و گرچه در کاتالوگ رسمی مدیران خودرو از مواردی همچون شتاب صفر تا صد یا میانگین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حرفی به میان نیامده است، اما می‌شود حدس زد که شتاب صفر تا صد ام وی ام X55 پرو چیزی نزدیک به ۱۱٫۵ ثانیه باشد و میانگین مصرف سوخت آن هم به احتمال قوی زیر ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

شرکت مدیران خودرو سعی کرده تا با ارائه امکانات جدیدتر، سطح رفاه کاربران این محصول را به نسبت سال گذشته افزایش دهد.

در این راستا نمایشگر ۲۵/۱۰ اینچی جدید به کابینه اضافه شده و از ترمز پارک برقی، اتوهلد و شیفتر تعویض دنده الکتریکی هم بهره برده شده است.

مطالعه بیشتر  شرایط جدید فروش کشنده فاو در دی ماه 1401 بورس کالای ایران

فهرست کامل آپشن‌های ام وی ام X55 پرو نیز در ادامه به اطلاع رسیده است:

سانروف برقی، روکش صندلی چرمی، دوربین دید عقب، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، صفحه پشت آمپر دیجیتال به قطر ۷ اینچ، حالت رانندگی اکو و اسپرت، نمایشگر لمسی ۲۵/۱۰ اینچی با پورت‌های USB برای ردیف جلو و عقب، شش اسپیکر، سیستم هشدار فشار باد تایرها TPMS، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، اتولایت، چراغ‌های LED، ترمز ضد قفل ABS و EBD، ترمز پارک برقی، اتو هلد، سامانه کنترل کشش TCS و کنترل پایداری ESP، ترمز کمکی، چهار کیسه هوای جلو و جانبی جلو، تنظیم برقی شش حالته صندلی راننده به همراه تنظیم برقی گودی کمر، گرمکن صندلی‌های جلو، ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل کنترل لمسی، نورپردازی داخلی ۷ رنگ و… .

مدل قیمت (تومان) موعد تحویل
d6zslef02fgezi33j9um.jpeg

MVM X55 Pro Excellent Sport

۹۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ۹۰ روز
d6zslef02fgezi33j9um.jpeg

MVM X55 Pro Excellent

۹۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰
اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

طرح فروش فوری وانت نیسان

سجاد ناجی

قیمت کامیون آمیکو به نرخ امروز

mortazavi

قیمت محصولات ایران خودرو ۲۶ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

نظر دهید.