مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

مشخصات و قیمت خودروی بسترن B30 جدید

مشخصات و قیمت خودروی بستری B30 جدید قیمت جدید بستری B30 که یکی از مدل های اقتصادی است برای عرضه بازار خودروی داخلی ایران منتشر شده است. 22 شرقی خبرگزاری داخلی می گوید: پیش از این، یک شرکت مونتاژ داخل کشور توانسته بود با تامین قطعات B30، تولید خود را از سر بگیرد. البته این قطعات محدود است و معلوم نیست تولید خودرو ادامه پیدا کند یا خیر. علاوه بر این، این خودرو برای گذراندن استاندارد 85 نسبت به قبل تغییرات کمی داشته و به زودی در اختیار گروه ها و سازمان هایی مانند تاکسیرانی قرار می گیرد. علاوه بر این، گروه بهمن تعدادی از اینها را برای نمایندگی ها ارسال کرد.

مشخصات و قیمت خودروی بسترن B30 جدید

قیمت جدید بسترن B30 که یکی از مدل های اقتصادی است برای عرضه بازار خودروی داخلی ایران منتشر شده است. ۲۲ شرقی خبرگزاری داخلی می گوید: پیش از این، یک شرکت مونتاژ داخل کشور توانسته بود با تامین قطعات B30، تولید خود را از سر بگیرد. البته این قطعات محدود است و معلوم نیست تولید خودرو ادامه پیدا کند یا خیر. علاوه بر این، این خودرو برای گذراندن استاندارد ۸۵ نسبت به قبل تغییرات کمی داشته و به زودی در اختیار گروه ها و سازمان هایی مانند تاکسیرانی قرار می گیرد. علاوه بر این، گروه بهمن تعدادی از اینها را برای نمایندگی ها ارسال کرد.

قیمت بستری b30 (بسترن بی ۳۰)

خبرها حاکی از آن است که شرکت تولیدی با احتساب هزینه هایی مانند اعداد، قیمت کارخانه را برای B30 قیمت ۸۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. این خودرو به طور مستقیم با جک G4، دنا پلاس اتوماتیک و تارا اتوماتیک رقابت خواهد کرد.

مدتی پیش گروه بهمن توانست با خرید قطعات بستر B30 تولید خود را از سر بگیرد. البته تعداد این قطعات محدود است و مشخص نیست این خودرو به تولید ادامه خواهد داد یا خیر. ضمناً این خودرو برای گذراندن استاندارد ۸۵ نسبت به خودروی قبلی تغییرات جزئی داشته و به زودی به سازمان ها و نهادهایی مانند تاکسیرانی واگذار می شود. علاوه بر این گروه بهمن تعدادی از آنها را به نمایندگی ها فرستاده است.

مشخصات فنی بسترین b30

لازم به ذکر است که بسترن B30 دارای یک موتور ۱٫۶ لیتری با تنفس طبیعی می باشد که قادر است نیروی برابر با ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵  نیوتن متری را به تولید برساند و قدرت تولید شده از این پیشرانه توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.

مطالعه بیشتر  طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو

سدان اقتصادی بسترن بی ۳۰ کلاس C دارای امکاناتی مانند:

  • سیستم کنترل پایداری
  • سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی
  • دوربین و سنسور عقب
  • مانیتور
  • کروز کنترل
  • سنسور نور
  • دی لایت
  • فرمان برقی
  • ۲ کیسه هوای ایمنی
  • سانروف

بهره می‌برد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تحقق نیافتن هیچ یک از وعده های وزیر صمت

سجاد ناجی

۹ خودروی وارداتی در سامانه معرفی شدند!

mortazavi

قیمت پیکاپ کلوت دنده اتوماتیک اعلام شد

سجاد ناجی

نظر دهید.