مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی جدیدترین خودروها مطلب ویژه

آشنایی با مشخصات هونگچی E-QM5 برقی از گروه خودرویی بهمن

آشنایی با مشخصات هونگچی E-QM5 برقی از گروه خودرویی بهمن بعد از پیگیری وزیر صنعت، معدن و تجارت، آقای علی آبادی، درباره خودروهای برقی، یک پروژه مهم را به پایان رسانده است. این پروژه متعلق به تولید یک خودرو برقی ویژه با ویژگی‌های خاص بوده که با توجه به نیازهای بازار ایران طراحی شده است. به گزارش رسانه خبری خودرو، مدل هونگچی E-QM5 از خودروهای جذاب و دیدنی به شمار می‌رود که در زمینه کیفیت نیز رتبه اول را در میان خودروهای هم‌رده خود به دست آورده است. همچنین، در یک نظرسنجی مستقل دیگر که به بررسی خودروهای برقی می‌پردازد، مدل هونگچی E-QM5 به عنوان یکی از پنج خودروی برقی معتبر جهان معرفی شده است. در این ارزیابی که بیش از 40 خودروی برقی مورد بررسی قرار گرفته، هونگچی E-QM5 به همراه مدل‌های تسلا Y و تسلا 3 جزء بهترین‌ها قرار گرفته و حتی بهتر از مدل‌های تسلا 8 ایستاده است. این نتایج نشان‌دهنده موقعیت ممتاز این خودرو در بازارهای جهانی است.

آشنایی با مشخصات هونگچی E-QM5 برقی از گروه خودرویی بهمن

بعد از پیگیری وزیر صنعت، معدن و تجارت، آقای علی آبادی، درباره خودروهای برقی، یک پروژه مهم را به پایان رسانده است. این پروژه متعلق به تولید یک خودرو برقی ویژه با ویژگی‌های خاص بوده که با توجه به نیازهای بازار ایران طراحی شده است. به گزارش رسانه خبری خودرو، مدل هونگچی E-QM5 از خودروهای جذاب و دیدنی به شمار می‌رود که در زمینه کیفیت نیز رتبه اول را در میان خودروهای هم‌رده خود به دست آورده است. همچنین، در یک نظرسنجی مستقل دیگر که به بررسی خودروهای برقی می‌پردازد، مدل هونگچی E-QM5 به عنوان یکی از پنج خودروی برقی معتبر جهان معرفی شده است. در این ارزیابی که بیش از ۴۰ خودروی برقی مورد بررسی قرار گرفته، هونگچی E-QM5 به همراه مدل‌های تسلا Y و تسلا ۳ جزء بهترین‌ها قرار گرفته و حتی بهتر از مدل‌های تسلا ۸ ایستاده است. این نتایج نشان‌دهنده موقعیت ممتاز این خودرو در بازارهای جهانی است.

شرکت “بهمن موتور” با انگیزه‌ای قوی، قصد دارد به خودروهای برقی خود تاکید ورزیده و آن‌ها را به خیابان‌های تهران انتقال دهد. این تلاش به منظور فراهم آوردن فرصتی مناسب برای شهروندان پایتخت است تا از خودروهای تاکسی در دسته‌ی جهانی استفاده نمایند و در فصول پاییز و زمستان از هوای پاک لذت ببرند.

به گفته‌ی منابع، بهمن موتور قصد دارد خودروی سدان زیبا و مدرن به نام E-QM5 را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای تاکسی‌های شهری معرفی کند. مدیران این شرکت اطمینان داده‌اند که اگر موانع مربوط به واردات و استفاده از این خودروها در کشور برطرف شود، شهروندان تهران به زودی با نخستین تاکسی‌های برقی در رده‌ی جهانی روبرو خواهند شد. این تاکسی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی در برخی از کشورهای توسعه یافته نیز پیدا نمی‌شوند.

مطالعه بیشتر  آغاز فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو

در پی تلاش ، بهمن موتور به دنبال شکستن روتین‌ها و تحول در صنعت حمل و نقل شهری است. این تصمیم به طور قاطعانه نشان از تمایل بهمن موتور به ارائه راهکارهای پایدارتر و مؤثرتر برای تسهیل مسائل ترافیک و آلودگی هوا در پایتخت دارد.

مشخصات هونگچی E-QM5 برقی

خودروی هیبرید الکتریکی Hongqi E-QM5 با توان ۱۴۰ کیلووات، به عنوان یک خودروی متعادل و جذاب در بازار حضور دارد. این خودرو حتی از رقبای خود در دسته‌ی خودروهای الکتریکی با نور بیشتری درخشیده است. بر اساس آخرین ارزیابی‌ها، محصول ارزشمندی که بهمن موتور ارائه داده است، به مراتب بهتر از رقبای چینی خود و حتی شرکت تویوتا از ژاپن به‌شمار می‌آید. جالب آنجاست که یک رسانه خودرویی در امارات، ارزیابی را به گونه‌ای انجام داده که Hongqi E-QM5 را به مراتب پیش از مقایسه با خودروهای تویوتا و دیگر رقبا قرار داده است. این رسانه نوشته است: “رقبای E-QM5 همگی در دسته‌ی خودروهای لوکس قرار دارند. به طور واقعی، رقبای این خودرو شامل مدل‌هایی چون Tesla Model S، Audi e-tron و Jaguar I-PACE می‌شوند.” یک نکته جالب در این موضوع این است که این نقد و بررسی به هیچ وجه به خودروسازان چینی دیگر اشاره نمی‌کند، و تمرکزش به‌طور اختصاصی بر روی Hongqi E-QM5 قرار دارد.

بعضی از منابع بین‌المللی در مورد خودروی Hongqi E-QM5 به ویژگی‌های برجسته‌ایمنی برای راننده و مسافران آن تاکید کرده‌اند. ویژگی‌هایی نظیر رادار نقطه کور، هشدار برخورد با موانع و سیستم کیسه‌های هوا نشان‌دهنده‌ی این است که بهمن موتور در انتخاب یک خودروی الکتریکی با امکانات ایمنی پیشرفته به‌طور هوشمندانه عمل کرده است، چرا که در هر خودرو، ایمنی سرنشینان اولویت بسیاری دارد.

مطالعه بیشتر  کدام خودرو این هفته بیشترین افزایش قیمت را داشت؟

طراحی بدنه‌ی این خودرو با خطوط کشیده و استوار به کاربران و مسافران احساس لذت از رانندگی در یک خودروی لوکس را می‌بخشد. برخی از وب‌سایت‌های معتبر معرفی خودرو، در توصیف Hongqi E-QM5 نوشته‌اند: “تماشای این خودرو، خاطرات رولز رویس را زنده می‌کند.” ابعاد خودرو با طول حدود ۵ متر و عرض ۱۹۰ سانتی‌متر، نشان‌دهنده‌ی این است که این خودرو انتخاب مناسبی برای محیط شهری تهران می‌باشد.

در پایان، حمایت بهمن موتور از این محصول می‌تواند انگیزه‌بخش برای گسترش بازار خودرو باشد، خارج از دامنه تاکسی‌های شهری. در صورتی که بهمن موتور تصمیم به ورود به این حوزه بگیرد، طرفداران این خودرو با اطمینان بیشتری به خرید خودروی الکتریکی روی می‌آورند. این به این دلیل است که بهمن موتور همواره اهمیت ویژه‌ای به خدمات پس از فروش داده و مشتریان خود را در همه مراحل حمایت می‌کند.

حالا باید دید که آیا خودروی E-QM5 تنها به تاکسی‌های شهری تهران محدود می‌شود یا مالکان خصوصی نیز این خودرو را در نظر خواهند گرفت؟

به نظر می‌رسد با توجه به اشارات مثبت و پیام‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت به سمت برنامه‌ریزی محور و با رهبری یک وزیر با تجربه در حوزه صنعت، امیدواری به گام‌های مثبت برای توسعه و گسترش واقعی خودروهای الکتریکی در کشور، به ویژه در شهر تهران، بالاخره به حقیقت تبدیل شود.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

اطلاع رسانی مهم شورای رقابت در خصوص قیمت خودروها

mortazavi

آخرین وضعیت بازار خودرو

سجاد ناجی

خودروی پژو پارس غزل خداحافظی اش را می خواند!

mortazavi

نظر دهید.