مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

مشخصات سوزوکی تور H1 برادر خارجی پراید

مشخصات سوزوکی تور H1 برادر خارجی پراید  سوزوکی خودروی مقرون به صرفه ای را در بازار هند معرفی کرده است. این تکرار هاچ بک تور H1 نام دارد و در واقع نسخه ارزان‌تری از مدل Alto K10 است. قیمت هاچ بک جدید 480500 روپیه است. عددی معادل 5864 دلار یا حدود 300 میلیون تومان است.

مشخصات سوزوکی تور H1 برادر خارجی پراید

سوزوکی خودروی مقرون به صرفه ای را در بازار هند معرفی کرده است. این تکرار هاچ بک تور H1 نام دارد و در واقع نسخه ارزان‌تری از مدل Alto K10 است. قیمت هاچ بک جدید ۴۸۰۵۰۰ روپیه است. عددی معادل ۵۸۶۴ دلار یا حدود ۳۰۰ میلیون تومان است.

هر عنصر بیرونی سوزوکی تور H1 فریاد می زند که ما با یک وسیله نقلیه بسیار اقتصادی روبرو هستیم. سپر این هاچ بک کوچک در دو طرف شفاف و مشکی است. رینگ های فولادی آنقدر کوچک هستند که حتی از قالپاق نیز خبری نیست. این خودرو با قطر ۳۵۳۰ میلی متر بدون آنتن رادیو تحویل مشتری می شود. سوزوکی تور H1 به دلیل اقتصادی بودن آن تنها در سه رنگ نقره ای متالیک، خاکستری متالیک و سفید یخی تولید خواهد شد.

هر خودرو در داخل کابین حداقل امکانات را دارد که در این مدل روی داشبورد این خودرو نمایشگر دیجیتالی وجود ندارد و پشت فرمان نیز یک نمایشگر دیجیتالی پایه قرار دارد که اطلاعات لازم را به راننده نشان می دهد. اما خبر خوب این است که H1 Touring از دو کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع و جا لیوانی یک لیتری در درها بهره می برد.

شرح مشخصات فنی سوزوکی تور H1

زیر کاپوت سوزوکی تور H1 همان موتور ۱ لیتری سری K این شرکت ژاپنی قرار دارد. این موتور بنزینی ۶۶ اسب بخار قدرت و ۸۹ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. جالب اینجاست که این هاچ بک اقتصادی در نسخه دوگانه سوز که با گاز طبیعی فشرده کار می کند نیز به فروش می رسد. هنگام استفاده از بنزین، قدرت به ۵۶ اسب بخار و گشتاور به ۵۲٫۱ نیوتن متر کاهش می یابد.

مطالعه بیشتر  عرضه تیگو 7 پرو با پیشرانه ای قدرتمند

همانطور که می توانید تصور کنید، در سوزوکی تور H1 نیروی موتور به چرخ های جلو منتقل می شود. این عملکرد توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی انجام می شود.

قیمت سوزوکی تور H1

می توان سوزوکی تور اچ ۱ را با قیمت ۴۸۰٫۵۰۰ روپیه یا برابر با ۸۵۶۴ دلار که به قیمت ایران نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان است، خریداری کرد که این ارقام اعلام شده برای مدل بنزینی است و نسخه دوگانه سوز ۵۷۰٫۵۰۰ روپیه یا ۶۹۶۲ دلار قیمت دارد و برابر با ۳۵۰ میلیون تومان است. ضمن اینکه سوزوکی آلتو K10 در بازار آزاد قیمت کمتری دارد و هندی ها با پرداخت ۳۹۹٫۰۰۰ روپیه یا ۴۸۶۹ دلار نزدیک به ۲۴۳ میلیون تومان می توانند این مدل مجهز و زیباتر را خریداری کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مشخصات کامل لکسوس NX مدل ۲۰۲۲

mortazavi

وضعیت ترخیص خودروهای دپو شده مناطق آزاد

سجاد ناجی

مزایده خودروهای دپویی وارداتی ۷ مهر آغاز می شود

سجاد ناجی

نظر دهید.