مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

مشخصات خودروی چانگان Qiyuan E۰۷

مشخصات خودروی چانگان Qiyuan E۰۷ Qiyuan یکی از برندهای جدید چانگان است که بیشترین تولیدات این برند از جمله محصولات اقتصادی و رقابتی است. این برند Qiyuan 4 مدل خودرو را معرفی کرده که یکی از مدل های آن چانگان Qiyuan E۰۷ که یکی از شاسی بلند هایی با ظاهر خاص و جذاب است. 

مشخصات خودروی چانگان Qiyuan E۰۷

Qiyuan یکی از برندهای جدید چانگان است که بیشترین تولیدات این برند از جمله محصولات اقتصادی و رقابتی است. این برند Qiyuan 4 مدل خودرو را معرفی کرده که یکی از مدل های آن چانگان Qiyuan E۰۷ که یکی از شاسی بلند هایی با ظاهر خاص و جذاب است.

مشخصات فنی چانگان Qiyuan E۰۷

ابعاد جدید چانگان به طول ۵۰۴۵ میلیمتر، عرض ۱۹۹۶ میلیمتر و ارتفاع ۱۶۴۰ میلیمتر گسترش یافته است. این خودرو دارای فاصله بین محورها با اندازه ۳۱۲۰ میلیمتر می‌باشد.

رینگ‌های آلومینیومی استاندارد با اندازه‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی در این مدل ارائه می‌شوند. نسخه استاندارد Qiyuan با ظرفیت ۵ سرنشین تولید می‌شود.

این خودرو به دو تریم مختلف با یک یا دو موتور الکتریکی عرضه می‌شود که انرژی مورد نیاز را از باتری ترنری لیتیومی تأمین می‌کند.

تریم تک موتور این خودرو دارای ۳۳۸ اسب بخار قدرت خروجی می‌باشد و حداکثر سرعت آن به ۲۰۱ کیلومتر برساعت می‌رسد.

مشخصات خودروی چانگان Qiyuan E۰۷  Qiyuan یکی از برندهای جدید چانگان است که بیشترین تولیدات این برند از جمله محصولات اقتصادی و رقابتی است. این برند Qiyuan 4 مدل خودرو را معرفی کرده که یکی از مدل های آن چانگان Qiyuan E۰۷ که یکی از شاسی بلند هایی با ظاهر خاص و جذاب است. 
مشخصات خودروی چانگان Qiyuan E۰۷Qiyuan یکی از برندهای جدید چانگان است

از سوی دیگر، تریم دو موتور با یک موتور ۲۵۲ اسب بخاری بیشتر و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

مشخصات باتری هنوز به دقت اعلام نشده است. این خودرو در بخش ایمنی با دارا بودن دوربین‌های محیطی و سنسور لیدار تجهیز شده است.

در مورد قیمت این خودرو هنوز اطلاعات دقیقی اعلام نشده است، اما با توجه به مأموریت برند Qiyuan که ارائه محصولات اقتصادی است،

احتمالاً یک ترکیب جذاب و کارآمد با قیمت مناسب در بازار چینی رقابتی مورد انتظار است.

مطالعه بیشتر  توقف تولید خودروهایی که کمتر از 3 ستاره کیفی دارند

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

مواظب حواله های جعلی باشید

سجاد ناجی

مشخصات فنی و امکانات نیسان سنترا ۲۰۲۴

mortazavi

تجربه رانندگی با رنو فلوئنس

رسول قره باغی

نظر دهید.