مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

اطلاعیه جدید سایپا برای مشتریان ساینا دوگانه سوز

اطلاعیه جدید سایپا برای مشتریان ساینا دوگانه سوز با اعلام سایپا، مشتریانی که در قراردادشان با گروه خودروسازی سایپا تعیین شده بود که خودروهای ساینا S دوگانه سوز خود را در بهمن ماه ۱۴۰۲ دریافت کنند، همچنان می‌توانند همان خودروها را با توجه به شرایط قرارداد دریافت کنند. این خودروها با قیمت ۲۸۷ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان و زمانی معین برای تکمیل وجه به مدت ۱۵ روز به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

اطلاعیه جدید سایپا برای مشتریان ساینا دوگانه سوز

با اعلام سایپا، مشتریانی که در قراردادشان با گروه خودروسازی سایپا تعیین شده بود که خودروهای ساینا S دوگانه سوز خود را در بهمن ماه ۱۴۰۲ دریافت کنند، همچنان می‌توانند همان خودروها را با توجه به شرایط قرارداد دریافت کنند. این خودروها با قیمت ۲۸۷ میلیون و ۴۸۶ هزار تومان و زمانی معین برای تکمیل وجه به مدت ۱۵ روز به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

در دعوتنامه مربوط به خودروی ساینا S دوگانه سوز که باید در بهمن و اسفندماه سال گذشته تحویل داده می‌شد، فرصتی به مشتریان اعطا شده است تا برای دریافت خودروهای خود، انتخابی دیگر را نیز در نظر بگیرند. به منظور انتخاب خودرو و تعیین تکلیف تعهدات، دعوتنامه‌ای برای دریافت خودروهای کوییک S و یا ساینا S با استاندارد ۸۵گانه به صورت اختیاری ارسال شده است. این دعوتنامه‌ها بر اساس قرارداد مشتری ارسال می‌شوند، و مشتریان می‌توانند بر اساس تمایل و قرارداد خود، خودروی مورد نظر را انتخاب کرده و ثبت‌نام نمایند.

به دلیل ارائه پیشنهاد از سوی گروه خودروسازی سایپا، مشتریانی که موعد تحویل خودروی ساینا S دوگانه سوزشان بهمن و اسفندماه سال ۱۴۰۲ بوده است، می‌توانند خودروهای کوییک S با استاندارد ۸۵ یا ساینا S با استاندارد ۸۵ را به جای آن دریافت کنند. برای این منظور، مشتریان یک هفته فرصت دارند تا وجه مربوطه را تکمیل نمایند و پس از واریز وجه، خودرو در حداکثر یک هفته به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

قیمت خودروهای کوییک S با استاندارد ۸۵ تقریباً ۲۹۸ میلیون و ۸۸۴ هزار تومان و قیمت ساینا S با استاندارد ۸۵ تقریباً ۳۴۰ میلیون و ۱۹۶ هزار تومان است. در صورتی که مشتری مستحق سهم تورمی باشد، مبلغ مربوطه از قیمت خودرو کسر خواهد شد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  قیمت خودروی شاهین امروز 16 مرداد 1402

مطالب مرتبط

میزبانی بورس کالا تنها امروز ۳۰ ابان ماه در حراج این خودرو

mortazavi

خودروهای جدید به جزیره کیش می آیند

سجاد ناجی

شرایط تبدیل حواله ایران خودرو به دیگر محصولات

mortazavi

نظر دهید.