مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

مسیر سامانه یکپارچه برای ثبت نام این خودروهای خارجی باز شد!

مسیر سامانه یکپارچه برای ثبت نام این خودروهای خارجی باز شد!

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت، دور جدید فروش محصولات برندهای جهانی خودروساز از طریق سامانه یکپارچه به زودی آغاز خواهد شد به این ترتیب، مسیر سامانه یکپارچه برای ثبت نام این خودروهای خارجی باز شد. او اعلام کرد که در این دور، سه خودرو چینی قابل دسترسی برای متقاضیان قرار خواهند گرفت. بر اساس گفته‌های مهدی ضغیمی، معاون وزیر صمت، خودروهای جتا VS5، جتا VS7 و زوتی مجدداً در فهرست خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه قرار خواهند گرفت. این اقدام به منظور فراهم کردن فرصت برای متقاضیان این خودروها است تا بتوانند به طور کامل فرآیند ثبت نام و خرید را پیگیری کنند.

رییس سازمان توسعه تجارت بیان کرد که در ابتدا، افرادی که در اسفند سال گذشته ثبت نام کرده و هنوز خودروی مورد نظر خود را انتخاب نکرده‌اند، قادر به دسترسی به خودروهای عرضه شده خواهند بود. این تدابیر انجام شده تا فرصت مناسبی برای انتخاب و خرید خودرو برای افراد فراهم شود.

به گفته ضغیمی، در صورتی که تقاضای قدیمی برای خودروهای عرضه شده توسط متقاضیان پُر نشود، این فرصت برای متقاضیان جدید فراهم خواهد شد تا فرصتی دوباره برای به دست آوردن خودروهای وارداتی فراهم کنند. معاون وزیر صمت اظهار کرد که هنوز زمان دقیق عرضه خودروهای وارداتی در دور جدید مشخص نشده است، اما پس از تصمیم‌گیری، اطلاعات لازم در خصوص زمان عرضه محصولات تولیدی برندهای جهانی خودروساز اعلام خواهد شد.

این منبع افزود که وزارت صمت در اسفند ۱۴۰۱، دور اول فروش خودروهای وارداتی را برگزار کرده بود. حدود ۳۴ هزار نفر در این برنامه ثبت‌نام کرده بودند، اما تا زمان عرضه محصولات تولیدی برندهای جهانی خودروساز، حدود ۴ هزار نفر انصراف داده و بنابراین ۳۰ هزار نفر همچنان منتظر خرید خودروهای وارداتی هستند.

مطالعه بیشتر  وانت کارا با افزایش شدید قیمت در کارخانه

این تصمیم برای اولین بار امکان حضور متقاضیان جدید را برای به دست آوردن خودروهای وارداتی فراهم کرده است. بنابراین، اگر شما به دنبال خرید سه خودرو وارداتی مشخص شده که قرار است در ویترین سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی بارگذاری شوند، توصیه می‌شود که به اطلاعیه‌هایی که وزارت صمت قصد دارد برای مشتریان جدید منتشر کند، توجه کنید.

 

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

تولید خودرو از رشد منفی خارج شد

سجاد ناجی

روند ادامه دار کاهش قیمت خودرو ۱۲ تیر ۱۴۰۲

mortazavi

افزایش سنگین قیمت خودروهای وارداتی در ۸ ابان ماه

mortazavi

نظر دهید.