مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

مسئولیت جدید مشاور خودرویی وزارت صمت و به عهده گرفتن مدیرعاملی گروه بهمن

مدیرعامل جدید گروه بهمن | جمشید ایمانی | بیوک علیمرادلو | ریاست هیئت مدیره گروه بهمن 

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ ساعت ۱۳:۴۹

معرفی مدیرعاملان جدید گروه بهمن

طبق مصوبات جدید گروه بهمن، جمشید ایمانی رییس هیات مدیره و بیوک علیمرادلو مدیرعامل این گروه شدند و قبل تر از این واگذاری مسئولیت ها یوسف الهی شکیب مدیرعامل و منصور پورزرین ریاست هیات مدیره گروه بهمن را عهده دار بودند.

در آخرین جلساتی که تشکیل شد بیوک علیمرادلو به عنوان مدیرعامل جدید گروه انتخاب شد و جمشید ایمانی نیز جایگزین منصور پورزرین شد.

تحصیلات بیوک علیمرادلو به این صورت است که وی کارشناسی مهندسی طراحی هواپیما (هوافضا) از دانشگاه منچستر و کارشناسی ارشد ام بی ای (مدیریت اجرایی) می باشد.

علیمرادلو تجربه ۴۰ سال خدمت و مدیریت در بخش های متفاوت صنعتی و اقتصادی و با سابقه ۲۷ ساله در صنعت خودرو از جمله ده ها مدیر قدرتمندی است که صنعت خودرو ایران دارد.

علیمرادلو در صنعت هوا و فضا فعالیت های ویژه ای داشته است و در ابتدای دهه ۷۰ وارد صنایع خودروسازی شد که مسئولیت هایی همچون: مدیرعاملی شرکت مهرکام پارس، مشاور خودرویی وزیرسابق صنعت، عضویت در هیات مدیره سایپا دیزل، معدن و تجارت، مدیر شرکت توسعه صنعت خودرو، مدیر پروژه پژو پارس در ایران خودروف مدیر پروژه های در انواع مدل خودروها را عهده دار بوده است.

مدیرعامل جدید گروه بهمن | جمشید ایمانی | بیوک علیمرادلو | ریاست هیئت مدیره گروه بهمن 
مدیرعامل جدید گروه بهمن | جمشید ایمانی | بیوک علیمرادلو | ریاست هیئت مدیره گروه بهمن 

امروز مراسم جابه جایی این دو عضو جدید گروه بهمن صورت گرفت.

همچنین در این مراسم جمشید ایمانی رئیس جدید هیات مدیره گروه که از مدیران با تجربه ای می باشد و صاحب سبک صنعت با تجارب وسع مالی و اقتصادی که البته قبلا در سال ۹۵ مدیر گروه بهمن بوده اند، مجددا به گروه بهمن ملحق شد.

مطالعه بیشتر  فروش باقیمانده سهام دولت در سایپا و ایران خودرو به صورت بلوکی

جمشید ایمانی نیز با سابقه بسیار خوب در زمینه هایی مانند:رئیس هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، عضو هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو، قائم مقام مالی و اقتصادی مدیرعمال ایران خودرو، مدیر و قائم مقام سایپا، عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران،عضو هیات مدیره شرکت طراحی قطعات ایران خودرو، نائب رئیس هیات مدیره شرکت توسعه صنایع ایران خودرو را در کارنامه درخشان خود دارد.

گروه بهمن به عنوان یک شرکت موفق خصوصی در سال های گذشته توانسته دستاوردهای بسیار خوبی را داشته باشد که می توان به داخلی سازی کامیونت و مینی بوس شیلر، به دست آوردن رتبه اول در خدمات فروش و پس از فروش خودروهای تجاری و سواری و اضافه کردن محصول جدید دیگنیتی به سبد محصولات بهمن موتور اشاراتی کرد.

اما در خصوص تولید خودروهای داخلی و انبار شدن ۱۵۲ هزار دستگاه جزئیاتی در لینک قرار داده شده است که البته ابهامات زیادی را نیز در بردارد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک مراجعه کرده و جزئیات این خبر را مطالعه کنید.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !

مطالب مرتبط

انواع کامیون قیمت امروز بازار ۲۳ اسفندماه

mortazavi

امکانات و مشخصات اینرودز ون جدید بهمن موتور

سجاد ناجی

رده بندی مسابقه فرمول یک مجارستان ۲۰۲۳

mortazavi

22 نظرات

نظر دهید.