مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی

شفاف سازی ایران خودرو در خصوص مزایده هایما ۸s

شفاف سازی ایران خودرو در خصوص مزایده هایما ۸s

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: به منظور شفاف سازی و پاسخگویی به افکار عمومی، اولین خودروهای هایما ۸S تولید شده در زمان تولید آزمایشی این محصول به حراج گذاشته می شود. بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه خودروهای تولید شده در مرحله آزمایشی دارای برخی مغایرت های کیفی در بخش موتور، بدنه، رنگ، کابین داخلی و … بودند.

عرضه آن به خریداران و فروش آن در سامانه های فعلی و یا عرضه در بورس کالا طبق عرف گذشته و روال عادی صنعت خودرو با هدف انتقال نقدینگی به ذینفعان امکان پذیر نیست. در قیمت حراج و تقریبا ۲۰% کمتر به قیمت بازار فروخته شد.

همین گزارش حاکی از آن است که هیچ اقدامی برای واگذاری این خودروها صورت نگرفته است چرا که پیشتر مدیران ایران خودرو برای رفع شبهات مطرح شده در این زمینه و احترام به افکار عمومی از انصراف خبر داده بودند. بر اساس تصمیم مدیرعامل و هیات مدیره گروه صنعتی ایران خودرو، سری اول خودروهای هایما از طریق مزایده عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، براساس اخبار منتشر شده در رسانه های داخلی در خصوص مزایده هایما ۸s ، بر اساس این تصمیم، خودروهای مذکور از شرکت ایران خودرو خراسان به انبار منتقل و طبق دستورالعمل ها و قوانین موجود به فروش می رسد.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  معرفی امکانات و آپشن های تارا اتوماتیک

مطالب مرتبط

پیش فروش تعدادی از محصولات ایران خودرو

سجاد ناجی

جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار

سجاد ناجی

فروش هایما S5 , S7 بدون قرعه کشی با تحویل ۳۰ روزه

سجاد ناجی

نظر دهید.