مجله خبری 22 شرقی
اخبار داخلی مطلب ویژه

مرحله سوم طرح یکپارچه فروش خودرو در شهریور ۱۴۰۲ 

مرحله سوم تخصیص فروش خودرو در شهریور 1402 که گروه متقاضیان برای این مرحله در اولویت، مشخص شدند. مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در مورد فروش سومین دوره طرح یکپارچه خودرو توضیحاتی ارائه داد که مهدی تقدسی در این خصوص گفت: طرح فروش یکپارچه خودرو تنها در این دو مرحله نخواهد بود و فرآیند سوم زمان دقیق آن مشخص نیست به طور قطعی که میتوان بعد از اتمام مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه ریزی هایی صورت خواهد گرفت. 

مرحله سوم طرح یکپارچه فروش خودرو در شهریور ۱۴۰۲ که گروه متقاضیان برای این مرحله در اولویت، مشخص شدند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در مورد فروش سومین دوره طرح یکپارچه خودرو توضیحاتی ارائه داد که مهدی تقدسی در این خصوص گفت:

طرح فروش یکپارچه خودرو تنها در این دو مرحله نخواهد بود و فرآیند سوم زمان دقیق آن مشخص نیست به طور قطعی که میتوان بعد از اتمام مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه ریزی هایی صورت خواهد گرفت.

به گفته وی احتمالا سومین مرحله تخصیص فروش خودرو در شهریور ماه انجام خواهد شد.

همچنین مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اضافه کرد که:  خودروهای عرضه شده در این مرحله به ۳ درصد متقاضیان باقی مانده از مرحله دوم اختصاص یافته است و به این گروه از متقاضیان در مرحله دوم سامانه جامع عرضه خودرو هیچ گونه خودرویی اختصاص داده نشده است.

تقدسی در پایان صحبت های خود بیان کرد: متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده باید توجه داشته باشند که مانند دو طرح دیگر (طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت ویژه مادران و طرح عادی) باید برای افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت و مسدود کردن مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان اقدام کنند.

اولین امتیاز را شما ثبت کنید !
مطالعه بیشتر  ورود خودروهای کره ای ممنوع شد.

مطالب مرتبط

وعده های دروغین شرکت ایران خودرو

mortazavi

۳ اتفاق مهم در طرح جدید فروش فوری خودرو

Sajjad Amanian

تغییرات شروط واردات خودرو شامل چه مواردی است؟

mortazavi

نظر دهید.